söndag 8 januari 2012

Nybadad och nöjd

IMG_7005

Efter lunchen kastade jag och Liam in oss i duschen. Vår kladdpelle hade både jordgubbssylt från igår och apelsinmarmelad från idag inkletat i håret. Så jo, ett bad behövdes. Efteråt provade vi hans fina badrock som han fått från en sponsor (Spöket Laban) för jättelänge sen men inte kunnat ha då den varit på tok för stor. Men nu passade den helt perfekt och han var så glad och nöjd – och granner också förstås! Just nu sitter han i soffan och tittar på Toy Story 3 tillsammans med sina snuttisar och nallen.

1 kommentarer:

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Haha det där känner jag igen, att de alltid lyckas att kladda ner sig när de äter :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam