onsdag 18 april 2012

Liam ♥ Morbror

IMG_0648

Idag har jag träffat min lillebror för första gången sen han åkte till Sälen för fem månader sedan. Han envisades med att få följa med till dagis, det är ju närmare ett halvår sedan han träffade sin systerson/gudson så det är kanske inte så konstigt. Liam gav honom glatt en kram men var lite blyg ändå, i alla fall till en början.

Jag, Liam, hans mormor och morbror stannade på pizzerian direkt efter dagishämtningen för att äta middag ihop, sen gick vi till affären för att handla. Liam fick välja en glass också, det är ju enda så soligt och fint väder idag. Inte som igår med snö och hagel om vartannat.

Just nu i skrivande stund röjer Liam och morbror på hans rum. Lillfisen måste ju såklart visa alla sina fina leksaker han fått i julklapp och födelsedagspresent!

3 kommentarer:

Cissi sa...

Härligt! Morbror är en stor idol här med!

Anonym sa...

Supersött...
/Puss & Kram

Pappan Anders sa...

Go bild :-) Nu hoppas jag att vi får ha kvar vårvädret.
Ha De!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam