måndag 16 april 2012

En för alla…

IMG_0634

Min lille musketör på väg hem från dagis!

Liam är väldigt inne på det här med musketörer nu. Efter att ha sett filmen Musse, Kalle och Långben: De tre musketörerna så var han fast. Inte bara på grund av hans kärlek Kajsa som också är med i filmen utan för de coola svärden som musketörerna har! Så fort det börjar fäktas springer han in på sitt rum, letar upp sin cowboyhatt och skumgummisvärdet han fått av sin pappa, sen fäktas det här i vardagsrummet vill jag lova. Och varje dag när vi ska hem från dagis letar han upp en pinne att fäkta med hela vägen hem igen. Det är min lille musketör det, alltid redo att försvara sin mamma.

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam