tisdag 17 april 2012

Ny bloggdesign

image

Det har banne mig blivit lite bloggdesignat idag. I gårkväll fick jag sån jäkla inspiration och den har även fortsatt under hela dagen idag. Det kan gå dagar och veckor mellan inspirationstopparna annars så när den väl infinner sig gäller det att tuta och köra direkt!

Förutom en somrigare design till mig själv har det även blivit tre nya under Färdig Bloggdesign som då alltså är till salu. Så kika gärna in där, kanske finns något som faller just dig i smaken?

11 kommentarer:

Monia - mamma till Tuvalie sa...

va fin den blev :)

Emma - mamma till Viggo & Melker. sa...

Åh, en sån somrig och härlid design man blir glad av :) finfiiint!

Ha en fortsatt bra kväll.
KRAM

LILITH - Mamma med Borderline sa...

Jag fick också ihop en design idag, dock var det en beställning men den kändes så rätt till hon som fick den.

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så fin! Duktig du är!

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Den nya designen blev verkligen fin! :)

Nina sa...

Har du haft en bra dag? :)

Emma sa...

Riktigt snyggt!!

Kram

Cicci sa...

Jättefin. :)

Anonym sa...

Waoo Snyggt,men...Du Designen till Salu Nr 4 går inte klicka upp..
Jag fastnade nummer 1 ♥
/Kram

Melissas Prinsar sa...

gud va somrigt och fint du har de här nu =)

Anonym sa...

Psst...Kikar in för att njuta av din nua design,den är verkligen upppiggande & fin ♥
Du har mail Ang Designen du gjort till salu såååå läckra/Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam