lördag 28 april 2012

Årets kosläpp

Idag är det dags för Arlas kosläppIngeltorpsgymnasiet utanför Kalmar. Förra året var jag, sambon och Liam där för att se det för allra första gången. Måste säga att det var verkligen en underbar dag, solen sken, kossorna skuttade av glädje, vi åkte hösläp, klappade alla möjliga bondgårdsdjur, åt glass och bara hade det gott hela dagen. Liam älskade det verkligen!

Nu är det snart dags igen, men i år ska vi istället prova på att besöka Ingelstads Naturbruksgymnasium utanför Växjö den 5 maj. Ska bli riktigt riktigt kul! Men i år ska jag absolut inte glömma minneskortet till systemkameran..

Någon mer som ska på kosläpp i år?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hihi,det är verkligen en Upplevelse...
Vi kanske ska se när Almnäs utanför Hjo släpper iår//Kram

Emilia - 16 år & mamma till Tatum. sa...

Låter mysigt, har aldrig vart på nått sånt!

Pappan Anders sa...

Synd att det är samtidigt som Flygfesten :-( Det får bli kosläpp nästa år. Här har vi kossor utanför tomten.
Ha De!

♥ Alexandra - Mamma till Tove och Lykke ♥ sa...

jag letade efter koutsläpp här i götet men alla låg så långt bort.. så det blir nog inget här i år heller :/

Ekomorsan sa...

Om det bjuds på fint väder tänkte vi också åka och titta på kosläppet på lördag :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam