söndag 15 april 2012

Gårdagskvällen

IMG_0573

Igår blev det inget vidare bloggat, men att pausa lite på helgerna kan ju vara ganska skönt också.

I gårkväll överraskade min mamma, mormor och bonusmorfar med ett besök. Vi hade en riktig helkväll ihop med tacos, kortspel och givetvis massa lek och bus med Liam. Sen tittade sambon och jag på en film innan läggdags, Our Idiot Brother, som hade sina charmiga stunder emellanåt men var väl inte direkt en film man ser igen kanske.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, inte speciellt många kraftansträngningar i alla fall. Det är ju faktiskt söndag.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo,så mysigt med oväntat besök..Bjöd du på Gevalia kaffe då? Hihii....

Du jag har mailat ett antal ggr men det tycks inte fungera,eller?
Nu sände jag ett & fick någon konstig ruta,men sände igen dock utan samma innehåll,men...
Kontakta gärna mig vännen på annmi.eriksson@hotmail.com annars!

/Kram Annmi

Cissi sa...

Spontanbesök överträffar bloggen alla gånger ;) och på helgerna ska man ju7 umgås och inte bara sitta vid datorn!

✫Familjen Bus✫ sa...

Skönt med pauser på helgerna faktiskt :)
kram kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam