tisdag 10 april 2012

Tävling: Molo

Molo 03

Jag tävlar om en av två ryggsäckar från Molo hos Agnes!

Molo startades i Köpenhamn 2003 och har sedan dess vunnit barnfamiljers förtroende världen över med snygga plagg i lekfull design, härliga färger, coola tryck och mycket hög kvalité!

Vinster:
Två vinnare får varsin superhäftig ryggsäck, antingen Balloon eller Polaroid. Vinstvärdet ligger på 299 kr + frakt per ryggsäck!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vilken ryggsäck du vill vinna och vem som ska få den!
Lott 2: Gilla Molos svenska facebooksida och lämna sedan ditt fullständiga namn i din kommentar.
Lott 3: Kopiera bilden och den kursiva texten ovan, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna direktlänken i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nr du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas tisdagen den 24 april klockan 21:00! Lycka till allihopa!

82 kommentarer:

MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma sa...

Tar 2 lotter!

Jag vill vinna Balloon till Ninja som fyller 6 år nästa månad. :) Perfekt att ha i skolan i Augusti när hon börjar! :D

Gillar även på FB. (Cim MansonDust Runfors)

mansondust@gmail.com

Fröken M sa...

Jag vill såklart vara med !!

1 Om jag har turen att vinna skulle jag vilja ha "polaroid väskan" - jag tycker mig se traktorer på den och det skulle få en liten Viggo att tjuta av lycka :)

2. Gillar på FB - Michaela Johannesson

3. Länkar här: http://frokenmela.blogg.se/tavlingssida/2012/april/vinn-molo-vaska-hos-agnes.html

4. jag blev nr 1 Att gilla inlägget :)

HA en bra dag ! Kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! sa...

1)Polariod väskan skulle sitta bra på Robin :)
2) Gillar redan ( Beatrice Tävlar)
3) http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2012/april/molo-ryggsack-24-april.html#
4) Gillar som nummer 1 :D

KRAM
beabofink@hotmail.com

Emma - mamma till Viggo & Melker. sa...

1. Jag vill gärna vara med! :) Vinner jag, så väljer vi en "Polaroid"

2. Har "gillat" sidan på FB (Emma Viklund).

3. Har länkat på min sida:
http://emmashjartan.se/tavling-i-samarbete-med-molo-hos-agnes/

4. Har "gillat" inlägget och blev nr.4.


Spännande, tack för en rolig tävling! :)

Lina sa...

Är gärna med och tar 3 lotter.

1, Vinner jag vill jag gärna ha ballong ryggsäcken. Min lilla dotter börjar dagis till hösten och då hade den ju verkligen behövts :)
2, Gillar sedan innan på facebook - Lina Johansson
3, Gillar inlägget på BL, blev nr 5.

johanssonlina84@hotmail.com

Anonym sa...

Hej! Är självklart med!!
1. Helena Westberg, nena85@live.com Jag skulle vilja vinna Polaroid ryggsäcken till min son som nyligen börjat dagis och letar en perfekt ryggsäck till han!
2. Gillar Molo på facebook - Helena Nena Westberg
3. Tipsat i min blogg: http://nenatavlar.blogspot.se/2012/04/jag-ar-med-och-tavlar-om_10.html
4. Jag blev den 6e personen som gillar på bloglovin.
Håller tummarna så hårt jag kan!!

Carola L sa...

Jag är med och skulle vvilja vinna balloon till min dotter som går i 6-års
2: Gillar på Fb (Carola Lind)

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/april/ryggsack-frab-molo.html

carola(at)officefixarna.com

Hilde sa...

Hej! Jag är gärna med och tävlar med 3 lotter:

1. Jag vet att min son skulle bli jätteglad om han (jag) vann Polaroid-ryggsäcken, den blir ju perfekt att använda på förskolan:) Mail: hilde_jensen@hotmail.com

2. Har gillat på Fb, namn Hilde Jensen

3. Gillat inlägget som nr. 7

*hoppas*

Lili sa...

1.Jag är gärna med,skulle välja Balloon till min dotter.

2.redan gillat dem på fb med namn Lili Ying.

3.gillat inlägget som nr9.

Hoppas.

mail:he-jasmine@163.com

Miss M sa...

Lott 1; Malin Stjernberg, malin.stjernberg@hotmail.com! Skulle vilja vinna balloon till elsa som börjar förskolan i höst =)

2. Gillar redan på FB =)


4. Gillar inlägget, blev nr 10!

Alltså 3 lotter =)

Anonym sa...

Gillar Molo på Fb.
Ryggsäcken ska Maja få som fyller 2 år nu i April
så passande med en med ballonger på då hon ska fylla två.

Eva Flood
evaflood@telia.com

Pernilla W sa...

1)Polariod väskan skulle jag välja till min kille :)
2) Gillar redan på fb( Pernilla Wamsjö)
3) Tipsar om tävlingen på fb
4. Blev nr 11 på bloglovin

Bondmoran sa...

Jag är med och vill ha 4 lotter :-)

Jag väljer Balloons och vill ge den till min brorsdotter

Jag gillar dem redan på Facebook (Bondmoran Charlotte)

Jag har bloggat om tävingen här:
http://xn--bstatipsen-q5a.bondmoran.nu/?p=562

Jag har gillat på bloglovin som nr 11

Kram på er
Bondmoran Charlotte
bondmorans@hotmail.se

katta - mamma till Bell Mell Nova sa...

Jag är med och tävlar

1) Skulle vilja vinna Polaroid till min son.
2) Gillar på FB - Katta Markowska
3) http://kattaaa.blogg.se/tavling/2012/april/tavlar-244.html#comment
4) Gillar blev nr 13

kattaaa@ymail.com

Carolina sa...

1. Jag är såklart med och hoppas på att Oliver kommer att få bära en tuff polaroid-rygga när det är skoldags!

2. Gillar på FB. (Carolina Åhsberg)

3. Har länkat: http://www.carolina1979.se/?page_id=7

4. Gillade inlägget som nummer 14.

carolina.ahsberg@telia.com

Louise Johansson sa...

Lott 1: William skulle bli den coolaste killen på dagis då han börjar där till hösten om han kom med en fräck Polaroid-rygga från Molo!!!
Louise Johansson - louise.j@live.se

Lott 2: Gillar sedan tidigare på FB :)

Lott 3: Har tipsat på hemsidan http://www.willi.se/?p=3601

Lott 4: Gillar inlägget som nr. 15 :)

Emma sa...

Hej!

Jag skulle vilja vinna ryggsäcken med ballonger till Wilma.

Kram Emma

Magnus sa...

Hej!

Jag skulle vilja vinna den med ballonger på till min dotter i 1 års-present.

/Magnus
m_high79@hotmail.com

Unknown sa...

1, Min dotter ska börja på dagis i augusti och där måste de ha en egen ryggsäck varje torsdag då det är utflyckt med frukt, hon skulle vara så glad för denna vackra med ballonger "ballon". OM inte brorsan tar den först =) Dock skulle båda bli lika glada för palaroiden med, de är såååå underbara!
Caroline_bjarnevi@hotmail.com Carro Barro på facebook.

2, Gillar facebbok sweden sen länge, älskar dem!!!

4, gillade på bloglovin som nr 16 =)

Hoppas på tur så min dotter kan få denna underbara ryggsäck som jag älskar!!! Kankse det slutar som min jobbväska, jobbar ju på dagis ;)

Katrin Thor sa...

Är med och tävlar med 2 lotter, 1 Skulle vilja ha ballongryggan om jag hade turen att vinna till ett födelsedagsbarn, min systers barnbarn, 2 Har gillat sidan på Fb, Katrin Thor, skrev det med på den sidan:) katrin.thor@home.se

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag är med!

1. Jag vill vinna "Balloon" till min systerdotter Ida som behöver en ny skolväska :)

2. Har gillat på fb (Monia Sundgren)

3.(4) Har gillat på bloglovin som nummer 18

Hoppas på tur! moniasundgren@hotmail.com

Esmeralda71 sa...

Jag är med!


Vill helst vinna den med ballonger till en av mina döttrar, Sofia fyra år. Hon är nr sex i en barnaskara av åtta (snart nio) och får ärva en hel del, både kläder o saker. inte henne emot, iofs...men det vore så skoj att ge henne något eget och nytt!

Gillar på facebook!

kram!

Agnieszka-2barnsmorsan sa...

1: Baloon skulle jag vilja vinna, och den skulle Nova få som sin första skolväska eftersom hon ska börja förskoleklass i höst, Stora Tjejen!!!!

2:Gillar på fb med namnet agnieszka Gackowska

3:http://agnieszka.blogg.se/2012/april/tavlar-om-molo-rygga-at-nova.html

4: Blev nummer 19 att gilla inlägget:)

MVH Agnieszka Gackowska

gackowskaagnieszka@gmail.com

Madde sa...

Klart jag är med. :)

Jag skulle vilja vinna Polaroid ryggsäcken, skulle passa William superbra när han åker till farmor och farfar och hälsar på. :D

Gillar på fb, Madelen Jansson.

Länkar i bloggen.
http://vhdbrud.blogg.se/2012/april/tavling-hos-agnes-1.html

Gillar inlägget på bloglovin som nr 20. :)

Håller tummaran. :D

kramar Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Lilian sa...

Om jag vann skulle jag vilja ha balloon ryggsäcken.
Har gillat och kommenterat på fb: Lilian Levin

jessamy sa...

1. Jag skulle vilja den med ballonger till min son. Han ska börja dagis och är överförtjust i ballonger.
2. Gillar sen förut. Linnéa Möller.
3. Blevn ummer 21 att gilla inlägget :)

Caroline - Mamma till Leah! sa...

Jag är gärna med och tävlar :)
1.Skulle jag vinna så väljer jag "balloon" den skulle bli perfekt tills dottern börjar på dagis!

2.Gillar på facebook (Caroline Wedmark)

caroline_wedmark@hotmail.com

Håller tummarna!

Emilia - 16 år & mamma till Tatum. sa...

Jag är med :)
1. Jag vill vinna den till höger och jag skulle spara den till min lille kille för den för assnygg!
2. Gillar (Emilia Lindbom)
3. http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/april/ryggsack.html#comment
4. gillade som nr 22!

lovesmillis_95@hotmail.com

Ida B sa...

1. Jag skulle vilja vinna den med ballonger. Den skulle min minsta dotter få. Först till att ha grejer i när man ska någonstans, sen i höst när det är dags för dagis kommer den väl till pass där.
2. Gillat på fb - Ida Banck
3.Gillade inlägget som nr 23

MVH
Ida B
idapida@banck.se

Unknown sa...

Nu har jag länkat på fb för en fjärde lott, mina andra tre står ovanför. Här är det!
carro barro, caroline_bjarnevi@hotmail.com

http://www.facebook.com/molokidssweden?__adt=3&__att=iframe#!/alltidtillsammans

min förra kommentar:
1, Min dotter ska börja på dagis i augusti och där måste de ha en egen ryggsäck varje torsdag då det är utflyckt med frukt, hon skulle vara så glad för denna vackra med ballonger "ballon". OM inte brorsan tar den först =) Dock skulle båda bli lika glada för palaroiden med, de är såååå underbara!
Caroline_bjarnevi@hotmail.com Carro Barro på facebook.

2, Gillar facebbok sweden sen länge, älskar dem!!!

4, gillade på bloglovin som nr 16 =)

Hoppas på tur så min dotter kan få denna underbara ryggsäck som jag älskar!!! Kankse det slutar som min jobbväska, jobbar ju på dagis ;)

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar 2 lotter.

1. Har jag turen att vinna vill jag ha ryggsäcken med ballonger på, min kompis lilla tjej skulle få den :-)

2. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/april/24-april-vinn-ryggsack.html

Spacegirl_@spray.se

veronica sa...

jag är jätte gärna med..

jag skulle vilja vinna Polaroid och om jag vinner skulle min minsta son få den.

jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

har länkat i bloggen
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-ryggsack/

har gillat inlägget på bloglovin som nr 23

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

Anonym sa...

Lott 1: Jag skulle vilja vinna Balloon.
Lott 2: Gillar redan Molo på FB (Frida Thorsell)
Lott 3: Jag blev nr 24 att gill ainlägget.

frida-88@hotmail.com

liselotte sa...

Är gärna med och gör ett försök att vinna.
1. Vill vinna Polaroid, till mitt barnbarn Hugo
2. Gillar redan på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min bloggg http://liselottess.blogspot.se/2012/04/ryggsack-244.html
4. Blev nr 25 att gilla inlägget
liselotte.202andersson@telia.com

Pappan Anders sa...

Jag vill vara med :-) Skulle vilja vinna Polaroid ryggsäcken till min son Lukas. Hans barbapapa ryggsäck börjar bli sliten och efter sommaren börjar Lukas i förskoleklass.
Länk; http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/april/tavling-hos-agnes-i-samarbete-med-molo.html
Vi håller tummarna, stora som små. Ha De!

anderslukas@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Jag blev kär i polaroidryggsäcken och den skulle bli perfekt som handbagage för sonen när vi åker till Turkiet i sommar.

Länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/april/molo-244.html

tipsat på FB (Anna Karlsson), taggat dig

Gillar inlägget blev nr 26

blogg@annakarlsson.se

Caroline G sa...

Jag är med :)
- jag har gillat på Facebook i namn caroline göransson.
Om jag vinner så skulle jag gärna vilja ha balloon. Jag skulle ge den till min lillasyster som är så snäll som födelsedags present , så det passar perfekt.
jordgubbstopp@hotmail.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Skulle vilja vinna balloon till lillebror här hemma =)

2 Gillar på fb - Veronica Bredland Bråten

3 Nummer 27 att gilla inlägget.

veronica_134@hotmail.com

Ann-Christine Forsberg sa...

Jag är jätte gärna med och har skrivit om tävlingen i min blogg här:
http://mammaanki.blogg.se/2012/april/tavling-inne-hos-agnes.html

Vinner ja denna skulle ja vela ge min 5 åring den med fordon på..Den till höger.

Har gilla Molo på FB sen förrut (Ann-Christine Forsberg)

Jag blev NR 28 på att gilla ditt inlägg.


//Ann-Christine Forsberg

Mail: ann-christine.forsberg@hotmail.se

Cassandra sa...

1. Balloon vill jag gärna vinna till min älskade systerdotter :)
2. Gillar på FB (Cassandra Hs)
3. Gillar inlägget nr 29.

Håller tummarna :)
Kram Cassandra

canicos@hotmail.se

Marie Öberg sa...

VIlka fina ryggsäckar! :)
Jag skulle så gärna vilja vinna en till min älskade son, Alve. Han ska börja på förskola till hösten och jag kan inte tänka mig en finare ryggsäck att frakta ombyten m.m. i. :)

Nu håller vi tummarna, både stora och små. :)
Har även lagt till dig på Bloglovin'.

Ha en underbar dag! :)

Hälsn.
Marie

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

1. Jag skulle välja den med bilar.
2. Gillar på facebook - Caroline Andersson
3. Tipsat här: http://theresiacaroline.bloggplatsen.se/2012/04/12/7720964-ryggsackar/

4. Gillat inlägget som nummer 30

Caroliinea@hotmail.com

Unknown sa...

jag e med=)
1.jag skulle vilja vinna ballons till min dotter=)
2.har länkat på bloggen http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/04/molo24april.html
3. gillat molo på fb- emma roos

lakritzflicka@hotmail.com

Nathalie Eriksson sa...

Jag skulle vilja vinna Balloon :) Jag skulle ge den till min dotter då hon behöver en ryggsäck när hon ska börja på dagis :) Gillar redan Molo på fb (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

Mari sa...

Då jag är fotonörd och jobbar i fotobutik är Polaroid ganska given. Jag misstänker att den är för liten för mig själv så skulle jag vinna blir det äldsta sonen som får den i femårspresent.

Angelika sa...

1. Jag skulle vilja vinna till min lilla son Liam som precis börjat dagis.

2. Gillar på fb - Angelika Bryngel

3. http://www.devote.se/_pgs/blog/blog_edit.php?a9bf31c7ff062936a96d3c8bd1f8f2ff3

♥ Alexandra - Mamma till Tove och Lykke ♥ sa...

1. Tove Säger att jag ska vinna Balloon till henne :)

2. jag gillar dem på facebook ( alexandra axdal dahlberg)

3. jag har tipsat här http://axdal.se/troll/2012/04/13/24-april-moloryggsack-hos-agnes/

4. jag blev nr 31 att gilla inlägget på bloglovin :)

Kram alexandra
axdal@me.com

Lindah sa...

jag är med.

1. vill vinna balloon till min lilla dotter, toppen med ny dagisryggsäck!

2. gillar på fb sedan tidigare (linda hallstensson)

3. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/april/ryggsackar.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha en trevlig helg!

Charlotte "Clotte" sa...

Jag vill vinna ryggsäcken polaroid till mitt barnbarn.
Mvh
Charlotte clotte@live.se

Sofie L sa...

1. Jag önskar vinna balloon till mitt kusinbarn <3

2. Gillar pá FB - Sofie Lindholm

3. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/april/24-apr-ryggsackar-fran-molo.html

4. Gillar inlägget pá bloglovin som nr 32

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

E.K - Mamma till Alicia och Simon sa...

Jag är gärna med, 3 lotter.

1. Den med ballonger till dottern, Hon har velat ha en ryggsäck länge nu och denna var ju jätte tuff! Gillar färgerna :)
2. Gillat på fb; Elina E-k
3. http://eekk.blogg.se/2012/april/tavling-molo-ryggsack.html
E-post: Elko84@hotmail.com

chanette *pixi-jo* sa...

1. min lilla son fyller år idag 14 april o efter sommaren ska han börja skolan så detta everkligen en toppen tävling..så hoppas på att vinna denna..blir han coolast på skolan---han vill vinna polaroid..han älskar att fota

2. gillar på fb.. chanette *pixi-jo* svensson

3. http://chanette.blogg.se/2012/april/vinn-hos-agnes-24-april.html

4. var 32 st som gilla inlägget då jag tryckte gilla knappen

chanette81@hotmail.se

Malin sa...

1. Jag skulle vilja vinna den med ballonger. Den skulle vara en perfekt väska för Kalle att ha till dagis och utflykter.

2. Gillar på FB (Malin Bergling)

foggy_notion79@hotmail.com

care69 sa...

Lott 1: Vinner jag önskar jag: Polaroid
Lott 2: FB: C Care Regn
Lott 3: Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/04/24-april-vinn-en-ryggsack.html
Lott 4: Är följare och vi är nu 33 st som gillar.

care69(at)live.se

maandiiis@live.se sa...

Min son hade ju blivit så tuff i Polaroid, så häftig! Gillar som nr 34 för en extra lott :-)

Anonym sa...

Jag skulle vilja vinna ryggsäcken Polaroid till sonen han skulle älska den.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

Johanna sa...

1, Vill gärna vinna Ballong-väskan till min dotter!

2, Gillat på fb, Johanna Eriksson.

3, http://silverdraken.blogg.se/tavlingar/2012/april/molo.html#comment

4, Blev nr 34 som gillade!

Anonym sa...

1. vill gärna vinna polaroid ryggsäcken till min son som kämpar på och försöker. Vi har en pågående utredning på honom och han är ändå så duktig!!
2. gillar och mitt namn är Cecilia Larsson

Ha en fortsatt bra dag! larssontirri@yahoo.se

Anonym sa...

Jag tar 1 lott och vinner gärna ryggsäcken "balloon" till min son som snart fyller 1 år och ska börja på dagis.
/Karolina karolina56@hotmail.com

Jasmine N sa...

Jag är med :) Polaroid väskan vill jag vinna till min systers son som fyller 5 år i maj.
kramar
/Jasmine kladdkaka1984@hotmail.com

annsofi 18 april 2012 sa...

jag vill vara med och tävla vill att min son ska ha en ryggsäck och att syrrans barnbarn klara med ska ha en

Nathalie Eriksson sa...

Jag skulle vilja vinna Balloon :) Min dotter behöver en ryggsäck nu när hon ska börja på dagis & denna var ju super fin :) Skulle bli super glad om jag vann :) Gillar Molo Sweden på fb :) (Nathalie Eriksson) miniinatta@hotmail.com

Anonym sa...

2 lotter.

Polaroid ryggsäcken skulle bli perfekt åt min William som i höst ska börja sexårsverksamhet! Nu i maj väntar inskolning och att börja den med en ny väska på ryggenn skulle vara ett bra stöd!

Gillar på FB (Kristiina Söderström)

// Kristiina
krieppola@spray.se

r3ality2@hotmail.com sa...

Jag vill hemskt gärna vara med och tävla om den tuffa Polaroid. Då kan först sonen ha den och sen dottern! Gillar som nr 35 för större vinstchans!

Anonym sa...

Hejsan! Jag är gärna med och vinner den söta ballongryggsäcken till min systerdotter Maya.
Med vänlig hälsning Tove

Ps. Jag tipsar vidare om tävlingen, med "risk" att förlora i tävlingen :-)

t_kvarnebrink@hotmail.com

Anonym sa...

1 Lott önskas...
Ryggsäcken Ballon till en go liten kille som ingen ryggsäck har än,alla syskonen har en & han är såååå avis ;)

/Kram

Anonym sa...

Å, vilken underbar ryggsäck på en liten rygg när man ska på äventyr i sommar! En av mina tvillinpojkar skulle få en Ballon-ryggsäck å så skulle jag ju bli tvungen att köpa en till till den andra lilla killen förstås :) Men TVÅ skulle jag aldrig ha råd med.

Julia Bäckman
julia_strandgren@yahoo.se

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och jag hoppas på turen att vinna Ballon till min Tova. Den skulle bli perfekt till dagis starten :)

lott 2 Gillar på FB ( Linda Granberg )

lott 3 http://familjengranberg.blogg.se/2012/april/vinn-en-ryggsack-fran-molo.html

lott 4 följewr dig via BL och gillar inlägget som nr 36

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

diesel06@hotmail.se sa...

Polaroid hade ju varit perfekt för sonen att ha till dagis! Gillar på BL som nr 37 för en extra lott :-)

Pernilla sa...

Tar 3 lotter:
1. Skulle vilja vinna Polaroid ryggsäcken till sonen som han skulle kunna ha till förskola eller på resor till morföräldrar eller farföräldrar. Mailadress är p.henningson@gmail.com

2, Gillar på FB (Pernilla Henningson)
3. Blev nummer 38 som gillade inlägget på Bloglovin'

Malin sa...

YES, jag kom äntligen in. Men har svårt att få igenom kommentaren... :/
1. Malin vill GÄRNA vinna väskan Balloon till dottern Miranda (frufredriksson@hotmail.com)
2. Gillar på FB, Malin Fredriksson
3. Bloglovin, blev nr 39

Tösabiten sa...

Hoppas vinna polaroid till min 6-åring som ska börja förskoleklass till hösten!

Desirée Larsen sa...

2 lotter.

Om jag skulle ha turen att vinna skulle jag önska få Polaroid-väskan till min dotter som älskar ryggsäckar och väskor. Hon skulle nog vilja ha en ny varje dag ^^

Gillar Molos svenska facebooksida redan, Desirée Larsen.

Desirée Larsen
dezzii@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vinna den tuffa polaroid till mitt barnbarn som han kan ha på dagis.
/mormorvinner@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vinna Balloon till min lille son.
Han är TOKIG i ballonger, både riktiga och de på bild. Han ser ballonger på bilder, hur små de än är.

jenny.albinsson73@gmail.com

Anonym sa...

Jag tar två lotter, skulle vilja vinna ballongväskan till min dotter 3år eller bilväskan till min son snart 2år som just börjat på dagis. (:

Gillar på fb Linda Stenmark

Kram

lindamariastenmark@hotmail.com

Celine - Maskrosbarn med Aspergers | Tävla hos mig! sa...

4 låtter, gillat på facebook (Celine Naminah) Gillat inlägg på bloglovin' nr 40. Tipsat i min blogg: http://phantazia.blogg.se/2012/april/ryggsack-244.html#comment

Jag hoppas jag vinner den ursnygga ryggsäcken med ballonger.

monzza2@hotmail.com sa...

Polaroid skulle sonen gilla, han behöver en praktisk och snygg ryggsäck till dagis :-)

Anonym sa...

Jag vill vinna Ballong Ryggsäcken - det blir en present till min dotter!!

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Ryggsäcken med Ballonger

Min dotter kommer få den!

Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Ballong ryggsäcken vill jag ha - mitt barnbarn skulle få den!!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Den med Ballonger vill jag vinna till barnbarnet Isabella!!

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam