måndag 30 april 2012

Valborgsmässoafton

Valborg har vi, precis som förra året, firat med Tommy, Therese, barnen Felix och Alex samt Milla, Jens och barnen Alvin och River. Nicke och Adde var också med såklart. Vi grillade ihop ute i det underbara vårvädret och därefter gick vi till musikhuset för att titta på brasan. Vi hann inte komma till valborgsfirandet förrän Liam sprang upp till orkestern och hade dansuppvisning inför alla. Charmpelle! Så musiken diggade han men brasan var visst inte lika rolig, vi stannade inte så länge utan gick efter att den tänts.

IMG_1040IMG_1049IMG_1046IMG_1066IMG_1052IMG_1056IMG_1061IMG_1044IMG_1057IMG_1073IMG_1084IMG_1060IMG_1038

3 kommentarer:

johanna sa...

Härliga bilder!
svar: Jag tog Gaviscon igår istället och det gjorde ju underverk. Fy sjutton vad skönt det var, så det blir det att köra på hädanefter :D

Anonym sa...

~Härligt~
Vackra foto som alltid/Kram

Emma - Mamma till Viggo & Melker. sa...

Så fina bilder och fint väder :) Hela Sverige hade nog sol igår :D

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam