torsdag 15 december 2011

Som ett litet russin

IMG_6051

Tidigare idag när vår lille tomte somnade i soffan.
Pappa upp i dagen med lille magen som sticker fram…

I skrivande stund nattas Liam av pappa. Han har haft hiskeligt med energi ikväll så det tar en stund för honom att somna. Och så var han ju lite konfunderad också, han upptäckte nämligen för första gången vilka russin till fingrar man får när man badat. Och eftersom han badade i närmare en timme ikväll så var händerna riktigt ihopskrynklade. När han låg där i sängen tittade han på sina fingrar om och om igen, tyckte det var jättekonstigt att fingrarna kunde bli som russin. Russin äter man ju liksom. Russin är ju för sjutton gott. Vad har dom på mina fingrar att göra?

3 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Julkalendern är igång! sa...

Vi brukar visa Robin hans russin tår också :)

✫Familjen Bus✫ sa...

Åååh sötgurkan! Sover han på dagtid?
Kram kram

Emelie - Mamman som älskar vitt sa...

Jaa, visst är de :D har verkligen vilja haft leilas bok också, så jag blev VÄLDGT glad :) Nu ska den få pryda mitt kök!

Kram kram!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam