måndag 5 december 2011

Första snön!

IMG_5594

Vår vita balkong!

Liam vaknade och var ledsen nu vid halv sex så jag har fått trösta och natta om honom. Trodde aldrig han skulle somna men till slut gick det. På väg ut från hans rum fick jag se att det snöade utanför fönstret! Så nu är jag så exalterad att jag antagligen inte kommer lyckas somna om igen. Har ju längtat efter detta så in i norden! Det var snöblandat regn igår men det räknas inte riktigt, det blev ju bara blask. Men nu har det till och med lagt sig lite – heja, heja!

10 kommentarer:

Vanilla sa...

Åh, vad mysigt! Jag längtar också efter den första snön - men vi har inte fått en enda snöflinga än så länge!

Tidig måndag, men hoppas att du får en bra dag!

Många kramar

PS Senare idag kommer det upp en tävling i min blogg! :-)

✫Familjen Bus✫ sa...

Hihi kul :)
Här var de svinkallt och frost ligger lite här och var...

kram kram

Monia sa...

Hej! :) I kommentarsfältet för tävlingen showplate syns endast 3 kommentarer såg jag nu. Betyder det att min kommentar inte kommit fram eller? :( Jag är ju med och tävlar och har länkat och allt...

Kram monia

Cissi sa...

Å vad mysigt med snö! Jag längtar

Alfva sa...

Åh, så underbart! Här har fortfarande inget kommit, men jag håller tummarna för att det gör så snart! Det är ju så vackert!

Hur känns det i nya lägenheten nu?

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Åh vill också ha snö.. =)

Nina sa...

å va mysigt att det snöar hos er. inte här.. :S

Emma sa...

Här har det också snöat till och från hela dagen men inget som lagt sig

Monia sa...

Första snön hade vi i Sandviken för någon vecka sen :) Den höll sig i två dagar - nu ser det åter igen ut som höst ute :/

Malin sa...

Åhh va mysigt! Såg nu att det hade kommit lite lite vitt på marken här, men det kommer nog tyvärr vara borta tills imorgon.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam