torsdag 1 december 2011

1:a december

IMG_5407

Äta upp garnityren är roligare än att baka…

Vid elva idag kom Liam hem med mormor och morbror. Natten hade visst gått jättebra förutom en liten mardröm i morse, men då hade han visst krupit ner jämte morbror och somnat om!

Så var det ju kalenderpremiär idag också. Eftersom flytten och allt runt omkring tagit så mycket tid och energi har vi inte hunnit göra en paketkalender som vi tänkt. Vi får spara det tills nästa år istället. Och det hade inte Liam något emot heller, han fick ju en så fin chokladkalender med Musse och Mimmi på av mormor och godisbiten var väldigt poppis!

Efter lucköppning var det dags att sätta igång med julbaket. Och nog blev det en hel del pepparkakor och lussebullar! Liam tyckte dock inte det var så roligt att baka, han tjuvade åt sig pepparkaksdeg och russin att smaska på istället!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam