söndag 4 december 2011

Avskedsmiddag

På onsdag åker lillebror till Sälen för att jobba i fem månader så idag har han bjudit på avskedsmiddag här hemma hos oss. Jättegod middag såklart, älgstek med potatisgratäng och kantarellsås och till efterrätt blev det glögg, kaffe, kakor och glass. Riktigt god söndagsmiddag och alla verkade nöjda!

Jag passade även på att utnyttja min mormors gubbe också när han ändå var här, Stackarn fick snällt sätta upp både tavlor och hyllor åt oss på väggarna här och riktigt bra blev det också!

IMG_5560IMG_5565IMG_5566IMG_5571IMG_5580IMG_5576

2 kommentarer:

sandra sa...

Halloj!
Fin blogg och fina bilder!
Vill kika in och önska en trevlig andra advent!

Vad gör du/ni?
Krams

Emma sa...

Vilken fin lägenhet känns så fräsch

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam