fredag 9 december 2011

Fredagsmys

IMG_5855

Liam tar ett lyckoskutt mitt i legobyggandet!

I förmiddags var Liam hos mormor och röjde. Och när jag säger röjde så menar jag röjde. Det är bara hos mormor han får hoppa i sängen och skrynkla till de vita spetslakanen och samtidigt äta knäckebröd med marmelad och ost. Bortskämda unge.

Under tiden var gubben och jag inne i vår gamla lägenhet och donade. Känns verkligen som att vi aldrig kommer bli färdiga där. Så fort man kliver in blir man spyfärdig och vill bara åka tillbaka till vår nya underbara lägenhet istället. Hade lätt betalat för att slippa se skiten mer. Men som tur väl är så finns det väl ett slut på tunneln snart. Vi har tömt den på nästintill allt, det är lite skräp kvar bara som ska köras iväg till återvinningen. Sen ska mormor och jag städa i hiet så vi vid årsskiftet kan lämna tillbaka nycklarna och lägga det bakom oss. Ska bli sååå skönt!

Kvällen har ägnats åt familjemys. Vi har lagat god middag, lekt med Liams lego och tågbanan, tittat på Idol-finalen och smaskat på godis. Liam sover sedan tio och gubben och jag ska nu spela Super Mario på Wii:t – så attans kul!

3 kommentarer:

alexandra blivande 2 barns mamma sa...

gud vilken underbar bild.. :)

ush det där med det sista i lägenheter är alltid det värsta.. men ni har ju haft gott om tid på er iaf.. :P

Vanilla sa...

Vilken underbar bild på guldklimpen! :-)

Själv väntar och väntar jag på vår lilla bebis!

Ha en bra helg!
Kramar

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Så fin han är! Härligt med familjemys =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam