fredag 16 december 2011

Massa besök

IMG_6056

Orlando och Veronica leker på Liams rum!

Idag kom Sara och hennes godingar Orlando och Veronica på fika- och lekstund. Fick en jättefin inflyttningsblomma av dom också, så fin! Barnen lekte glatt på Liams rum, Liam däremot var inte alls leksugen. Han låg och gottade sig i soffan istället. Men Veronica och Orlando hade lika kul ändå!

Sen blev det mer besök. Min mamma, morfar och hans fru kom hit med en massa julklappar, julblomma, champagne och ett flak öl. Vi firar jul på skilda håll även i år så det var därför det lämnades redan nu, sen ville dom ju se vår nya lägenhet också!

Snart blir det ännu mer besök, då kommer Liams faster “FladderLisa” och lille William!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam