lördag 24 december 2011

Liams julklappar

IMG_6383

Liam leker med den fina tågbanan han fått av faster Lisa!

2 par jeans (Name It) från mamma och pappa
Kastrullset och leksaksmat från mamma och pappa
Lekmatta från mamma och pappa
Keyboard från mormor
3-hjulig motorcykel  från mormor
2 pyjamasar från mormor
Choklad och tomte från Peter och Diesel
Stor uppladdningsbar traktor från morfar och bonusmormor
Ritblock från morbror
Eltandborste från morbror
Radiostyrd bil “Blixten McQueen” från morbror
Bilgarage (Fisher Price) från gammelmormor och Arne
2 söta tomteljuslýktor från gammelmormor och Arne
Choklad från gammelmorfar och Lucia
Presentkort på Leo’s Lekland från gammelmorfar och Lucia
Lastbil från gammelmorfar och Lucia
Minikök (Ikea) från farmor och farfar
Brio tågbana från faster/gudmor Lisa
Pojkdocka (med blöja, potta, flaska och napp) från Vonne, Sören, Roland och faster Lisa
Tågbana från Tobias

2 kommentarer:

Carolina sa...

Oj så mycket fint han fått! God Jul! kramar

curlingmamman sa...

Misstänker att lillplutten var ganska nöjd :) kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam