lördag 29 september 2012

Tävling: Yankee Candle

Yankee Candle

Jag tävlar om Large Jar Soft Blanket från Yankee Candle hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

Vinst:
En vinnare får det ljuvliga doftljuset Large Jar Soft Blanket från Yankee Candle. Doftljuset är som en vaggvisa av ren citrus, lyxig vanilj och varm bärnsten och har en brinntid på ca 110-150 timmar! Vinstvärdet ligger på 298 riksdaler + frakt!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mejladress och berätta vilken doft hos Yankee Candle du skulle vilja njuta av hemma.
Lott 2: Gilla Yankee Candle på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (endast “Lott 1” är ett obligatoriskt moment) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i två veckor och avslutas lördagen den 13 oktober klockan 21:00! Lycka till allihopa!

84 kommentarer:

♥ ♥ MelissasPrinsar ♥ ♥ Tävling Pågår - Vinn MAM nappar! sa...

Jag är med och tävlar
1) jag gillar den doft du skriver om här på bloggen då jag gillar vanilj och citrus så ett sånt ljus skulle sitta fint =)

2) har ingen FB så blir svårt att göra detta

3) har skrivit om tävlingen på min blogg och inlägget kommer upp ikväll då jag är iväg nu

4) har gillat inlägget som nr 2 inne på bloglovin

Charlotte "Clotte" sa...

Två lotter.
Jag är med och skulle vilja njuta av L-Jar-Soft Blanket.
Gillar nummer 3.
Mvh
Charlotte

clotte@live.se

Kim sa...

Jag är med och kör på 4 lotter:
1. Candied Apple
2. Gillar som Kim Falkenström
3.https://www.facebook.com/kim.falkenstrom
4. Blev nummer 4 att gilla inlägget på BL

mvh
Kim - kimsan_@hotmail.com

Anonym sa...

hej
jag är med skulle vilja njuta av doften S Jar-Bahama Breeze verkar en spännande doft . gillat innan på fb samt följer bloglovin
delar offentligt på fb
4 lotter
Titti skarp

tittifairlane@hotmail.com

Camilla Berntsson sa...

4 lotter:
1: Baby Powder lät mysigt
2: gillat på facebook
3: delat tävlingen med mina vänner
4:nummer 5

zeraphina@hotmail.com
Camilla

Anonym sa...

Jag är med och tävlar!
skulle gärna vilja vinn doften christmas tree
3 st lotter
family_nord3@hotmail.com,mvh anette nordin

Anonym sa...

1. Warm Wollen Mittens är en doft som skulle sitta fint i höst!

2. Gillar på FB.

Ha en fin dag!
//Kristiina

krieppola@spray.se

Sandra Åkerström sa...

Är gärna med och tävlar! Skulle vilja testa christmas cookie till julen!:) Med vänlig hälsning, Sandra Åkerström (sandra_83se@yahoo.se)

Malin sa...

Jag skulle vilja ha soft blanket

Mari sa...

Jag gillar dofter som luktar sött, fruktigt men också sådana som doftar frächt. Men en trolig favorit hos mig är nog fruit fussion.

Har gillat på facebook, mitt namn är Mari Blom.

Två lotter.

min mail är mixenpixen@hotmail.com

Christin sa...

Jag är med!

Vanilla Satin låter som ett perfekt ljus för mig :-)

Gillar på FB!

Gillar på bloglovin som nummer 7!

Hoppas på vinst!
//C

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar lott 1 och lott 3.
1. Jag skulle vilja njuta av Red velvet.
3. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/september/13-oktober-vinn-ljus-fran-yankee-candle.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

Jag är gärna med på 3 st lotter.
Vill helst vinna doften Blissful Autumn, passar bra denna årstid, skulle pigga upp nu i höstmörkret!
Har tipsat om tävlingen på FB med text och bild, här kan du se att jag delat ordentligt: https://www.facebook.com/elisabet.andersson.12
Gillar nu Yankee Candle på FB. Elisabet Andersson
in_cava_vita@hotmail.com
Aldrig haft ett äkta Yankee Candle i hela mitt liv så det vore ren lyx att vinna ett sånt!

Anonym sa...

Clean cotton är en favorit, men just soft blanket skulle passa fint till oss nu då vi får en bebis om ca en månad. Har inte haft råd att fixa till värsta barnhörnan men hade varit mysigt att sätta upp detta ljus i rummet.

Kram Josefine

(Jossefiinast@hotmail.com)

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag skulle vilja njuta av "BLACK CHERRY"

Gillar nu på facebook med namnet Monia Sundgren :)

moniasundgren@hotmail.com

Melissas Prinsar sa...

Här kommer länk till mitt inlägg ang tävlingen
http://www.melissasprinsar.com/2012/09/jag-tavlar_30.html

min mail är mellie182@hotmail.se

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag skulle vinna skulle jag välja doften" GARDEN SWEET PEA". Jag följer dig redan på Bloglovin, och gillar nu inlägget (nr 8).

onlymeemma@hotmail.com

Beatrice (tigersweet1@hotmail.com) sa...

Deltagare via mejl:

Hej försöker skicka meddelande till dej men funkar inte, angående tävlingen om den underbara yankee, älskar deras dofter och skulle så gärna vilja vinna en med vanilj doft, har gått in och gillat på deras Facebook, jag heter beatrice Persson där, håller tummarna att jag kan få vinna dessa underbara ljus;)

Massa kramar

Parfymista sa...

Men det går ju inte! Vem kan välja EN favorit hos Yankee Candle? Jag valde tio favoriter och "päpplade" :-) Då blev det underbara Evening Air.
http://yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=835&FragranceID=82

Jag blev gillare nr 312 av Yankee Candle på Facebook (Elisabeth McCann)
Gillade ditt inlägg som nr 9 på Bloglovin'
Här är min länk till din tävling: http://nummernio.blogspot.se/2012/09/tavla-hos-agnes-om-ett-doftljus.html

Tar alltså fyra lotter och längtar efter Soft Blanket. ZZZZZZZZZZZZZZ
Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Anonym sa...

1 Soft Blanket låter som min nya favorit, dofta på den i en butik idag, så gott den luktar!!
2, Gillar på facebook.
3. Blev nr 10 på bloglovin
caroline_bjarnevi@hotmail.com

Maria sa...

Doften Clean cotton gillar jag bäst. Blev nr 11 att gilla på bl. Min mail maria.lantto@hotmail.com

Nu hoppas jag på tur:)

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

Lott 1. Jag tycker att christmas cinnamon verkar som den perfekta jul-doften, den skulle jag gärna njuta av hemma :)
Lott 2. Gillar på fb (saga påhlsson)
Lott 4. Jag blev nr 12 att gilla inlägget.

Love and be proud sa...

Hej agnes, jag deltar gärna i utlottningen med 3 lotter, jag skulle vilja testa SOFT BLANKET, gillat o tipsat på FB.

Välkommen till min utlottning du oxå!
http://lovebeproud.blogspot.se/

Önskar dig en härlig vecka, kram!

Emilia - 17 år & Mamma till Tatum. sa...

1. Skulle helst sniffa på: http://yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=970&FragranceID=94
2. gillar med namnet Emilia Lindbom.
3. tipsat: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/september/yankee-candle-1310.html#comment
4. gillade som nr 13.

lovesmillis_95@hotmail.com

Anonym sa...

Efter som jag längtar lite till jul så blir det
Christmas Eve.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Miss M sa...

1. Skulle gärna sniffa på just denna doft =)

2. Gillar; Malin Stjernberg

3. Tipsar på fb; Malin Stjernberg

4. Gillade som nr 14, Malin Stjernberg (miss M)

Hoppas på tur!
Kram Miss M

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! sa...

Klart man är med! :)
1) FRESH CUT ROSES lät riktigt gott!
2) Jag gillar (Beatrice Tävlar) såklart :)
3) Tipsar här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2012/10/01/yankee-candle-13-oktober/
4) Gillar som nummer 15!

Nu håller jag tummarna :)
KRAM
beabofink84@gmail.com

Julia sa...

Pink lady slipper har jag haft förut och den luktar så gott :)
Gillar på fb (Julia Rosèn)
Tipsar här http://www.facebook.com/julia.rosen.503
Blev nr 16 på bloglovin (jag och 15 personer)

Madde sa...

Jag skulle vilja vinna French Vanilla. Äskar vanilj doft så detta skulle vara kanon hemma hos oss. :)

Gillar på fb, Madelen Jansson.

Länkar på fb, Madelen Jansson. Har även taggat dig. :)

Gillar inlägget som nr 16 på bloglovin. :)

Håller tummarna.

kram Madde
jansson_madelen@hotmail.com

Ida B sa...

Hej!

1, Jag har svårt att välja, men denna låter ju lockande! http://yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=2034&TM=58&SM=81
idapida@banck.se

2, Gillar på fb (Ida Banck)

3, Gillade inlägget som nr 18

Mvh
Ida B

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag gillar vaniljdoft så french vanilla vill jag vinna

Gillar på FB, Anna Karlsson

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/10/01/yankee-candle-1310/

Gillar inlägget som nr 19

blogg@annakarlsson.se

Emma sa...

Hej!

Jag skulle vilja vinna doften BABY POWDER. Så underbar!

Kram

Malin sa...

Jag skulle helst vilja ha French Vanilla hemma hos mig då jag fullkomligt älskar vaniljdoftljus! Jag har gillat på facebook under namnet Malin Lundell och vill därför ha två lotter i tävlingen :)
malin_92girl@hotmail.com

mammatajkon sa...

Eva Olin
evanissen@live.se

Lott 1: Juicy Peach hade passat mig perfekt!
Lott 2: Gillar på fb.

monika gustavsson sa...

1 lott till mig. Favoritdoft som gärna får lukta hos mig: soft blanket. Finns det något bättre än doften av spröda och nytvättade lakan?

vh
Monika
utsikten79@telia.com

Lindah sa...

jag är med.

1. hade gärna haft doften "MANDARIN CRANBERRY" hemma. höstigt och mysigt!!!

2. gillar på fb (linda hallstensson)

3. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/october/ljus.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

Nikita sa...

jag älskar yankee candle å favoriten är helt klart clean cotton, den doften njuter ja gärna av hemma!

bananen_Nikita@hotmail.com

Nikita sa...

Gillar på fb med Nikita Hjelm

jessamy sa...

Hej :) Jag skulle vilja lukta på bahama breeze här hemma =)

JAg gillade på facebook. Linnéa Möller.

Blev nummer 20 att gilla inlägget.

Isabelle sa...

Är gärna med!

1. Lime vanilla låter lockande
2. Gillar på fb: Isabelle Marie Flink
3. Gillar inlägget på bloglovin som nr. 21

bellusss@live.se

Annica sa...

Jag älskar färgen blå så därför vill jag vnna http://yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=454&FragranceID=24

Gillar på fb, Annica Nilsson.


bloodsband@live.se

liselotte sa...

1.Är med och tävlar, skulle vilja njuta av Cinamon&sugar
2. Gillar på facebook, liselotte andersson
3. Länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/10/ljus-1310.html
4. Gillat inlägget som nr 22
liselotte.202andersson@telia.com

Pernilla W sa...

Jag är gärna med och tar 4 lotter, tack!
1. French Lavender blir mitt val
2. Gillar på FB Pernilla Wamsjö
3. Tipsar/Länkar till tävlingen på FB
4. Blev nummer 22 att gilla inlägget på BL

Ebba Gunnarsson sa...

Jag skulle så gärna villja ha : Vanilla cup cake!

De luktar så himla gott och det tror jag att min mamma också skulle göra!
(min mamma skulle få de om jag vinner)

Malin sa...

1. Clean cotton! Finns det nåt härligare än nytvättade lakan?

2. Gillar på FB (Malin Bergling)

3. Jag blev nr 24 på BL

Malin Bergling
foggy_notion79@hotmail.com

Dilan Dilir sa...

Åh har alltid velat ha yankees dofter,men de är lite dyra och tyvärr räcker inte studiebidraget till!

Jag älskar kvällar och friska dofter,så EVENING AIR (http://yankeecandle.se/ProductList.aspx?FragranceID=82) skulle passa mig perfekt. Håller tummanra! ♥

Har gillat på facebook (Dilan Dilir), så jag har sammanlagt 2 lotter :)

Dilandilir@hotmail.com

Denice K sa...

Jag är med!!
Det är svårt och bara välja en favorit, mitt val: M Jar-Blissful Autum. Den passar säkert till höstmys.
Large Jar Soft Blanket vill jag njuta av i sovrummet.
Nr 25 som gillar på bloglovin.

purpleberry@live.se

Sofie sa...

Jag är med o tar 4st lotter
1. Hade velat njuta av Beech Wood eftersom jag älskar trädofter http://yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=1908&TM=58&SM=81

2. Gillar pà FB - Sofie Altuntas Lindholm

3. Tipsar pà FBloggen
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/423994490983548

4. Gillar inlägget pà bloglovin som nr 26

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anna - mamma till två prinsessor och en prins sa...

Jag vill gärna vara med och kniper 3 lotter:
1: Wedding day skulle jag gärna testa
2: Har gillat på facebook
4: nummer 27
Önskar dig en skön vecka! Kram

anna(at)granath-steen.se

Monika O-sson sa...

2 lotter. Jag deltar gärna.
Jag skulle vilja njuta av MEDIUM JAR - LILAC BLOSSOMS.
Gillar inlägget nummer 28 på bloglovin.

Varm hälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Mormors unge sa...

Red velvet. låter fint.
gillar på facebook. sofia martinsson heter jag.
sg_martinsson@hotmail.com

Annika sa...

Jag är med!
1 lott: annikarajamäki@hotmail.com. Honung och kanel, älskar doften av kanel!!!!

erika nordin sa...


christmas cupcake
Gillar på fb erika nordin
länkat på www.shopaholicans.blogg.se/tavlingar
nr 29

Lina sa...

Ja e gärna med och tävlar om detta,gillar på FB Lina Salomonsson,har tipsat om detta i min blogg

http://mammatillhampus.blogspot.se/2012/10/tavlar-hos-agnes.html

nu håller jag tummarna att man har turen på sin sida

Anna L sa...

1. White christmas låter helt underbar
2. Gillar på fb - Anna Lundkvist
3. Delar tävlingen från din fb-sida på fb
4- Gillar som nr 30

hillevianna@hotmail.com

Emma sa...

1. Jag älskar doften Soft Blanket och vill gärna vinna en sån i large jar då jag än så länge bara har den i en small jar. Min mejladress är: tjugofjardedecember@hotmail.com

2. Jag gillar på FB, mitt namn är Emma Norin.

3. Har länkat tävlingen på min blogg, här är länken till inlägget: http://norinsfoto.blogg.se/2012/october/tavlar-om-ett-yankee-candle-hos-agnes.html#comment

4. Jag blev nummer 31 som gillar detta inlägg på Bloglivin'.

Tack för en riktigt bra tävling!

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar! Älskar att kunna tända doftande ljus på hösten!
1. Jag skulle vilja njuta av Wick-Spiced Orange- Soliga citrus frukter med uppfriskad ingerfära.
2. Jag gillar på facebook- Debora Persson
3. Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/10/06/8767507-yankee-candle-13-oktober/
4. Jag följer på bloglovin och gillar inlägget som nummer 32

deborapersson@gmail.com

Celine sa...

1. Min favoritdoft är Vanilj så det hoppas jag på att vinna. Mailadress: aspiga.celine[snabel-A]comhem.se

2. Gillat, Celine Naminah

3. Tipsat http://phantazia.blogg.se/2012/october/yankee-candle-13-oktober.html

4. Gillat nr 33

Eddan sa...

Jag är gärna med och tävlar.
Tycker doften soft blanket låter ljuvlig så den skulle jag gärna vilja vinna
Gillar Yanke Candle på Facebook sedan tidigare (Anette Kristofferson)
Jag har länkat till tävlingen på Facebook (Anette Kristoffersson)
Gillar inlägget som nr 34 på Bloglovin'
Mailadress: anetteochingvar@hotmail.com

Anonym sa...

Hemma hos oss hade nog en söt jordgubbsdoft suttit utmärkt :)

Mvh,
Caroline

carolinesdm95@gmail.com

Viola Moberg sa...

Jag är med och vill njuta av Soft blanket och Honey & Spice. Gillar inlägget på bloglovin: Nummer 35.
Det blir 2 lotter.

viola_mo@hotmail.com

JoHaNNa sa...

1. jag skulle vilja ha denna hemma: http://yankeecandle.se/ProductList.aspx?FragranceID=142 min favvo :)
2. gillar på fb: Johanna Hellberg
3. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/october/yankee-candle-ljus.html#comment
4. är redan följare. gillar inlägget som nr. 36

Jenny sa...

jag är med och skulle vilja ha doften Christmas Rose.
j_e_n_n_y@hotmail.com

Anna sa...

Jag är g a l e n i dofter!!

1 Jag tycker mycket om doften Clean Cotton!
2 Gillar på FB - annamaria lundgren
3 Delar på facebook - http://www.facebook.com/annamaria.lundgren.16
4 Nummer 37 på gilla/bloglovin´

Hösthälsningar ANNA
annamarialundgren@hotmail.com

Sara-Sofia sa...

Vilken härlig tävling nu i höstmörkret!
1. Sara-Sofia Zachrisson, saza1@hotmail.com. Jag tror att Clean cotton vore något för mig:)
2.Gillat på fb med Sara-Sofia Zachrisson
3.http://brunnsbergsfamiljedagbok.blogg.se/2012/october/ljustavling.html
4.Gillat som nr 38.

Anonym sa...

1. Jag köper Yankee några gånger på vintern och de luktar ljuvligt och om jag vann så skulle jag vilja prova Fluffy towel för den har jag aldrig köpt någon gång.

2. Jag gillar Yankee på deras face book.

3. Jag har delat tävlingen på min face book-anette meg carlsson

4. Jag är följare nr 320, grattis för att du har så många härliga följare på din blogg, den visar att du har en bra blogg!
Jag var den 39 personen som gillade inlägget om tävlingen på bloglovin.

anette meg carlsson

nettan.klar@mail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Lott 1: Jag gillar: Clean Cotton och den får gärna dofta gott i mitt hem.
Lott 2: FB: C Care Regn
Lott 3: Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/10/13-okt-vinn-yankee-candle.html
Lott 4: Vi är nu 39 som gillar inlägget.

care69(at)live.se

Anonym sa...

1. Clean Cotton älskar jag
2. Gillar på Facebook (Jessica Hellström)

Kram
Jessica Hellström
jessica_hellstrom@hotmail.com

Linda sa...

1, Vill absolut vara med och tävla och min favorit är Clean cotton :)

2, Gillar på FB ( Linda Granberg )

3, och så tipsar jag på FB :)

Håller tummarna
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

inga sa...

1 BEAUTIFUL DAY
2 Gerda Nádor
3 http://inga2010.blogspot.hu/
4 40
hugs
Gerda

qat sa...

Jag hittade inte inlägget på Bloglovin' eftersom det bara sträckte sig till den 30:de september, men jag har börjat följa din blogg på bloglovin' istället och hoppas att det går bra (annars kan du väl hojta till hos mig så jag vet...för jag vill ju jättegärna vara med och tävla).

Jag har ialla fall gjort alla punkter och jag heter ana nordlander lund på FB, och min favoritdoft i alla lägen är just denna Soft Blanket. Jag har också bloggat här:
http://softkitty.bloggplatsen.se/2012/10/13/8806505-vinn-en-large-jar-fran-yankee-candle/

Min mejl: rosa_bubbelplast@hotmail.com

Anonym sa...

2 Lotter

Favorit: red velvet cake

Gilla på FB: Eleonor Hållbus Dahlin

Mvh ELeonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

1. Clean Cotton älskar jag

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Favorit: Soft Blanket

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Gillar just Soft Blanket så hoppas på vinst!!

mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Anonym sa...

Min favoritdoft är Wedding Day.
Jag har gillat på FB och delat tävlingen.
http://www.facebook.com/tina.carlstrom.351

Nu hoppas jag på tur!

Hälsningar Tina
christinecarlstrom@hotmail.com

Katja H sa...

Hej!

Jag är gärna med i din fina tävling och jag skulle nog välja just den här av alla underbara Yankee Candle, ett plus för den söta nallen :)

Gillar Yankee candel på FB sen förut och dig med, har även länkat till FB ( Katja Hiekka )

Ha en fortsatt skön helg!

Mvh
Katja

Anonym sa...

1. Är med med en lott. Jag gillar L-Jar-Soft Blanket. Gillar doften vanlij och citrus.

lot2@spray.se

Fröken M sa...

Jag vill vara med och skulle vilja vinna Christmas cookie :)

Jag gillar på fb - michaela johannesson
och delar tävlingen där !

Har även gillat på BL !

Kram

Helena Lindgren sa...

Jag är med tar alla lotter

1.Jag skulle vilja njuta av Doftljus Fresh Cut Roses Älskar rosdofter det doftar så fräsht. Älskar verkligen blommiga dofter.

2.Gillar på facebook under namnet Helena Lindgren

3.Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/22575529/taevling-hos-agneslauedberg-vinn-dotljus-fraan-yankee-candle.htm#WriteComment

4. Gillar inlägget på bloglovin som nummer 41

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

Anonym sa...

1) Soft Blankett är min favorit - en doft att längta hem till, mysa vid och njuta av livet med!

2) Gillar på FB (Kristiina Söderström)

Ha en fin dag!
Med vänlig hälsning, Kristiina
krieppola@spray.se

Emma sa...

1. Emma Elliott, emmelli237@gmail.com Jag skulle helst vilja njuta av juldoften Jack Frost, passar bra eftersom jag älskar julen och min son heter Jack! http://yankeecandle.se/ProductList.aspx?FragranceID=65

2. Har gillat på FB (Emma ELliott)

3. Har tipsat på FB http://www.facebook.com/emma.elliott.5815




E-L sa...

CLEAN COTTON luktar ju alltid såå gott. Himmelskt friskt.

pemms66@yahoo.com

MansonDust - En mammablogg om barnmode sa...

Lott 1: Lätt Christmas Tree! <3 http://yankeecandle.se/ProductView.aspx?ProductID=1860&FragranceID=158 Vi har alltid en plastgran (för att slippa barr) så detta vore ju perfekt att ha tänt samtidigt i jul. Åh!

Lott 1: gillar på FB. (Cim Runfors)

mansondust@gmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam