lördag 1 september 2012

Lördagskväll med middag och förberedelser

IMG_9507

Vilken smarrig lördagsmiddag det blidde. Jag lagade potatisgratäng och sambon provade på att göra smördegspaket i ugn med stekt kyckling, basilika, champinjoner och cream cheese. Supergott!

Liam somnade redan vid halv åtta ikväll och lillasyster en halvtimme efter. Så efter den sena middagen och nattning har vi förberett allt inför morgondagen, gjort ägg- och baconmackor och packat. Imorgon ska vi ut på spännande äventyr!

1 kommentarer:

Carolina sa...

Åh gud så gott det lät, om du har möjlighet får du hemskt gärna maila recept till mig! Hoppas du får en fortsatt mysig kväll. Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam