måndag 10 september 2012

Femte gipsningen

Ny vecka igen och det betyder ett nytt besök på ortopeden i Växjö för Nomi, denna gång följde min mamma med som sällskap. Detta var Nomis femte gipsning och med lite tur blir det sista nästa vecka innan det är dags för hälseneförlängningen.

Vid nio togs gipset bort och hon fick sig ett härligt bad. Klockan tio när hon skulle gipsas var jag beredd på skrik och gråt då hon var riktigt trött. Hon steg upp vid sju i morse och inte sovit någonting på tre timmar, men det gick hur bra som helst och hon sa inte ett ljud. Men sen, när hon var klar, slocknade hon direkt och sov hela vägen hem.

IMG_0480IMG_0503IMG_0512IMG_0509

3 kommentarer:

Anonym sa...

Naw,lilla söta "sessan" ♥
/Puss på liten kind!

Pappan Anders sa...

Tur att hon inte skriker (gråter) iallafall :-) Tycker ändå synd om henne.
Ha De!

Nina sa...

så duktig hon är! hur många till gipsningar måste hon ha?

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam