fredag 14 september 2012

På tu man hand

Sambon och jag ska ha några timmar för oss själva ikväll. Vi ska gå på bio i Kalmar! Tyvärr var ju utbudet denna helg ganska tanigt, så det fick bli något så oromantiskt som Hamilton 2. Men det gör inget, huvudsaken är att vi får komma iväg lite.

Nomi ska vara hos sin mormor och morbror under tiden. Liam däremot ska till sin farmor och sova över för första gången. På tiden att dom två umgås lite, faktiskt. Och han kommer säkert få jätteroligt. Farmor har både rutschkana och sandlåda utanför dörren så honom går det ingen nöd på!

IMG_0887IMG_0869IMG_0846IMG_0821

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo,va härligt & du...det går allt ha liiite romantik till Hamilton ;) hihi...Önskar er en underbar kväll & är säker på att Nova & Liam får det bra mé ~ Underbara foto ~
/Kram!

Nina sa...

naw så mysiga dem är :D

Emma sa...

Nej, tyvärr är ju vinterkläder väldigt dyrt.
stora flickan:)

Alexsandra, mamma till Nils sa...

Fina bilder du lägger upp. Vad vackert hår Liam har.

Sv: det var super gott :) ibland måste man få unna sig.

Anonym sa...

Hihi...Måste berätta att Tack vare dig fick vi ett "ryck" & for iväg & såg den vi med :)
Vi tyckte den var bra/Kram pårej!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam