söndag 16 september 2012

Påminnelse!

Avengers_DVD_3D_se

Nu är det bara tre dagar kvar på tävlingen där fem lyckliga vinnare får hem varsin Marvels The Avengers på DVD!

Vi fick också hem denna film men jag har tyvärr inte hunnit kika på den ännu. Min brorsa däremot har nog hunnit se den
minst tio gånger. Jag hann inte öppna paketet förrän han snodde åt sig den och kilade hem!

Marvel presenterar Marvels The Avengers, den ultimata superhjältefilmen alla väntat på! Marvels superhjältar Iron Man, Hulk, Thor och Captain America sammankallas för första gången någonsin i detta actionäventyr med bland andra Robert Downey Jr., Scarlett Johansson och Samuel L. Jackson i rollerna.
När en oväntad fiende plötsligt hotar hela jordens säkerhet måste Nick Fury, chefen för den fredsbevarande byrån S.H.I.E.L.D., rekrytera ett team som tillsammans kan rädda jorden från ett katastrofalt öde. Marvels The Avengers är regisserad av Joss Whedon, och bjuder på ett storslaget äventyr med spektakulär action och oförglömliga specialeffekter.

Och jag måste säga att jag tycker det är jätteroligt att så många killar har deltagit hittills.
Får nog ha fler såna här tävlingar i framtiden!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam