onsdag 26 september 2012

Tävling: Disney’s Askungen

Disney Askungen

Jag tävlar om en av fem Askungen på Blu-ray och DVD från Disney hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

Vinst:
Fem vinnare får varsitt exemplar av nylanserade Askungen på Blu-ray och DVD!
Vinstvärdet ligger på 249 kr + frakt per film!

Upplev den förtjusande och förtrollande berättelsen om Askungen – en sagolik film som är alldeles, alldeles underbar… Det är inte svårt att förstå varför Askungen drömmer sig bort från sitt slitsamma liv som piga hos sin elaka styvmor och hennes två odrägliga döttrar. Varje dag får hon tvätta, putsa och städa och höra att hon inte är någonting värd. Tänk om hon fick möjlighet att gå på balen i kungens slott och dansa med prinsen... Och plötsligt – med hjälp av mössen Gus och Jack, en god fe och en magisk förtrollning – blir drömmen till verklighet! Men tiden är knapp. Vid midnatt bryts förtrollningen och hon förvandlas från sagolik skönhet till enkel piga igen. Askungen är Disneys Klassiker nr 12, och en av de mest älskade och omtyckta prinsessfilmerna av alla!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, kontaktuppgifter och berätta vem du skulle se filmen tillsammans med om du vann.
Lott 2: Gilla min facebooksida och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (endast “Lott 1” är ett obligatoriskt moment) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i två veckor och avslutas onsdagen den 10 oktober klockan 21:00! Lycka till allihopa!

76 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo...1Lott önskar jag!
Om jag vann skulle jag se den med en "drös" goa barnbarn :)
annmi.eriksson@hotmail.com

Hoppas på tur/Kram

Frida sa...

Jag vill vara med!

Jag skulle självklart se filmen med min dotter, Thilde. Hon har sett den på VHS hos sin mormor och hon älskar den. Varje gång hon ser reklam med Askungen på tv så säger hon att hon vill se den. Hon skulle bli överlycklig om hon fick en egen.

Coolahilda@hotmail.com

Frida sa...

Jag gillar din Facebook sida, Frida I.

Frida sa...

Jag har tipsat om tävlingen på min Facebook:
https://m.facebook.com/?refsrc=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2F&_rdr#!/100000684367677/timeline/story?ut=3&hash=18024734286950601&wstart=1346482800&wend=1349074799&ustart&__user=100000684367677

Unknown sa...

Sol Nordkvist
c/o Dahlström
Storgatan 18b
82010 Arbrå

sol.nordkvist93@gmail.com

http://sunmodel.se

Jag skulle se filmen med min kille som älskar de gamla Disneyklassiskerna lika mycket som jag! :) Askungen är den stora favoriten.

På Facebook heter jag Sol Christiana Elisabeth Nordkvist och jag har både gillat din sida och delat. :)

Jag är den andra som gillat inlägget på Bloglovin

Katrin Sköldqvist sa...

Skulle titta på filmen med mina barn, nu ser man ju oftast en snutt bara på Julaftonen, en trevlig stund med lite filmmys, Jag heter Katrin Sköldqvist, Havrevägen 3, 69436 hallsberg

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

Lott 1. Jag skulle se filmen med min dotter :)
Lott 2. Gillar på fb (saga påhlsson)
Lott 4. Jag blev nr. 3 att gilla inlägget!

Nina sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar! Tar fyra lotter.

om jag vann så skulle jag krypa upp med min son å se denna film. han såg den hos mormor i helgen, dem gamla varianten. Han vart som förtrollad. Själv gillar jag askungen som liten. Så theo och jag i soffan i höstrusket skulle det bli.

gillar din fb sida
delar länken på fb: nina bergquist
gillar din bloglovin och gillar bilden.

Nina sa...

Glömde som vanligt att skriva klart =)

min mail: nina_bergquist@bergnet.se

mvh Nina

Julia sa...

Jag skulle se filmen med mina döttrar, sönerna skulle rata den direkt :)

Gillar på Facebook och har kommenterat.
Tipsat här http://www.facebook.com/julia.rosen.503
Gillar på bloglovin och blev nr 311.

Håller tummarna hårt nu :)
timsmamma@gmail.com

Dessie sa...

Tra alla 4 lotter, för den här vill Alicia sååååå gärna vinna!
dessie_2000@hotmail.com

Självklart skulle jag kolla på filmen med Alicia! Kanske Kevin & mannen med ;)

Gillar redan dej på fejjan! (Dessie Borgström)

Tips! http://dessie-tavlingsblogg.blogspot.se/

Blev nummer 5 att gilla på Bloglovin!

Iiiih, håller tummetotten!

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag är jättegärna med och tävlar med 4 lotter :)

1. Jag skulle se filmen tillsammans med min lilla tjej, och hoppas att hon kommer älska den lika mycket som jag gjorde (och fortfarande gör) när hon blir lite större.

2. Jag gillar din sida på FB (Ingrid Polly)

3. Jag har tipsat här; http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/september/jag-tavlar-om-askungen-pa-bluray-och-dvd.html

4. Jag blev den 6e som gillade inlägget.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Lina sa...

Jag är gärna med och tar 3 lotter.

1, Hade nog fått vänta lite till dottern är lite större men sen hade vi sett den ihop såklart :)
Får väl nöja mej med mannen sålänge ;)

2, Gillar redan din facebook sida - Lina Eckerström

3, Gillat inlägget som nr 7

Ha en fin dag !
linaeckerstrom@hotmail.se

veronica sa...

åh jag vill jätte gärna vara med.. om jag vann skulle jag se den med mina tre älskade barn.

jag har gillat på facebook (veronica hedlund)

jag har länkat i bloggen'
http://minbebis.com/blogg/inka/vinn-en-av-fem…lu-ray-och-dvd/

jag har gillat inlägget på bloglovin som nr 8

kram veronica
veronicahedlund@hotmail.se

Lilli Nyfiken - Småbarnsmama! sa...

Perfekt tävling för min dotter! Hon klagade så sent som igår på att hon minsann aaaaaaaldrig får något på posten bara mamma & pappa (räkningar - som hon gärna kan få...) och lillebror (kallelser till BVC etc).

Min dotter är väldigt rosa och VÄLDIGT prinsessig, trots att vi inte har någon av klassikerna! (SKÄMS PÅ OSS...) Askungen vore perfekt, just att den faktiskt är rätt barnvänlig (katten överlever ju) - Disney är ju rätt kända för att ha väldigt grymma döds scener (Tarzan när Clayton faller, Törnrosa med draken, Alladin 2 - Jafar smälter i lava...)

Sen vore det kanon med att se en "ny" film för en gångs skull då jag nog kan alla repliker ur Trassel i sömnen...

Jag blev nr 9 :)

Sandra Åkerström sa...

Är gärna med och tävlar! Jag skulle se filmen med min son!:)
Med vänlig hälsning, Sandra Åkerström (sandra_83se@yahoo.se)

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! sa...

Jag är gärna med!
Om jag har turen på min sida så skulle jag kolla på filmen med Robin.
Jag gillar redan din FB sida(Beatrice Tävlar)

Nu håller jag tummarna!
KRAM

Anonym sa...

1. Jag är gärna med och jag skulle ge filmen till en 3 åring i julklapp.
2. Jag har gillat dig självklart på face book-anette meg carlsson
3. Jag följer dig och är följare nr 312

nettan.klar@gmail.com

Anonym sa...

Lott 1: Filmtajm med mina barn. De har inte sett denna klassiker än och i höstmörkret passar den perfekt! Mys och film=sant!

Lott 2: Gillar på FB (Kristiina Söderström)

//Kristiina
krieppola@spray.se

Anonym sa...

Hej!
1 lott tar jag, jag skulle se den med mina små älsklingar ( son och dotter,2 och 4 år)
malinmal@hotmail.com

Anonym sa...

Gillar delar på FB.
Skulle se den med mina 4 goa barnbarn.
evaflood@telia.com

Spacegirl sa...

1. Jag skulle se filmen med min kompis och hennes dotter.
3. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/september/10-oktober-vinn-askungen-pa-bluraydvd.html


Spacegirl_@spray.se

Pappan Anders sa...

Jag är med :-)
1) Jag vill se filmen tillsammans med min brors döttrar och Lukas vill säkert se den också(den lille charmören).
2) Gillar redan din fb; Anders Nson.
3) Länk; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/september/tavla-om-en-av-fem-askungen-pa-blu-ray-och-dvd.html
4) Bloglovin; Gillar inlägget nummer 11.

Nu håller vi tummarna, stora som små och hoppas få ge tjejkusinerna en trevlig filmkväll.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Kim sa...

Jag är med och tar 3 lotter...

- Jag skulle se filmen med min äldsta son. Jag är inte säker på att han skulle gilla den, han vill mest se Byggare Bob. Men JAG skulle älska den, det vet jag.
- Gillar på facebook - Kim Falkeström
- Blev nummer 12 att gilla inlägget på BL

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag skulle se den med min dotter :)

moniasundgren@hotmail.com

Viola Moberg sa...

Lott 1. Jag vill se filmen tillsammans med mina barnbarn.
Lott 2. Gillarnummer 14 på bloglovin.
viola_mo@hotmail.com

Parfymista sa...

En lott tar jag! Jag skulle se filmen med mina härliga barn så klart!

Elisabeth McCann
psychedelic6@gmail.com

Elina sa...

Lott 1: Jag skulle se den med min yngsta lillasyster som är på 10 år. Hon har knappt sett någon gammal disney klassiker. Jag anser att alla barn ska känna till Askungen och Lejonkungen. Hon har inte sett askungen. Men jag vet att hon kommer älska den, för det gör jag! min mejl: e.backeby@gmail.com
Lott 2:Gillat din sida på facebook - Elina Backeby
Lott 3: Här har jag tipsat om tävlingen: http://marklar.blogg.se/tavling/2012/september/tavlar-om-askungen-pa-dvd-och-blu-ray.html
Lott 4: Jag blev gillare 15 av inlägget

Caroline Andersson - Mamma till Elias sa...

1. Om jag vann skulle jag se filmen tillsammans med min underbara familj :)

2. Gillar din facebook sida - Caroline Andersson

3. Gillade inlägget som nummer 16 tror jag det blev :)

caroliinea@hotmail.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar!
1. Jag skulle se filmen tillsammans med min son. Han har blivit helt såld på det där med prinsessor! Och även han är en prinsessa tycker han då han ser bilden från när han döptes där han hade dopklänning på sig :)
2. Jag gillar din facebooksida- Debora Persson
3. Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/09/28/8719741-askungen-10-oktober/
4. Jag gillar inlägget på bloglovin som nummer 18

deborapersson@gmail.com

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag är med!

1. Jag skulle se filmen tillsammans med min ögonsten Jonah såklart, jag själv älskar filmen och tror att han skulle göra detsamma :)

2. Gillar redan på FB (Sara Kramer).

3. http://dolphin.blogg.se/tavlingar/2012/september/askungen.html

4. Gillar inlägget på Bloglovin och blev gillare nummer 19.

Mail: sara_kramer@live.com

Charlotte "Clotte" sa...

Jag är med.
Askungen vill jag se tillsammans med min dotter.
Gillar nummer 20.
Mvh
Charlotte
clotte@live.se

Anonym sa...

1, Askungens värld vill jag dela med mina 2 barn, min son och dotter på 1 och 3år.
2, Gillar som Carro Barro på fb sen länge.
3, På Bloglovin blev jag nr 21

Caroline_bjarnevi@hotmail.com

Per sa...

Jag är med :)
Lott 1: Min lillasyster.
Lott 4: Bloglovin gillar inlägget: Nr 22.

Mail: peronsson@hotmail.com

Millah sa...

Åhhh vilket underbart pris, jag är absolut med!

1. Jag skulle se den tillsammans med min dotter :)
2. Tipsat: http://millahoman.blogg.se/tavlingar/2012/october/dvd-1010.html
3. Gillat inlägget (nr 23)

Hoppas VERKLIGEN på tur nu.. Kramar // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Skulle se filmen med mina tre barn. Tjejerna är i åldern där de bara älskar prinsessor.

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Madde sa...

Självklart är jag med!
William älskar ju Disney som jag själv gör, och Askungen är en av favoriterna. Boken läses om och om igen. :D
Så filmen skulle absolut ses med en stor skål popcorn i soffan med William! :D

Gillar redan din sida på fb, Madelen Jansson.

Länkar på fb, Madelen Jansson.
Har även taggat dig. :)

Gillar på bloglovin som nr 24.

Håller tummarna!! :D

Kramar Madde
http://vhdbrud.blogg.se
jansson_madelen@hotmail.com

Julia sa...

Men då så dåligt jag läser, missade helt att stegar inlägget jag skulle gilla på bloglovin :)
Nåja har gjort det nu och blev nr 25 (jag och 24 personer gillar)

Emma sa...

Hej!

Självklart skulle jag vilja se denna underbara film med min dotter.

Ha en mysig måndag!

kram

Jessamy sa...

Jag vill vara med. Jag skulle se den med min dotter Heaven som precis upptäckt Disney prinsessor. Att få krypa ihop med henne ensam vore lyxig egentid. Jessamy_@hotmail.com

Ida sa...

Hej!

1, Jag skulle vilja se filmen med mina döttrar först och främst. De skulle älska den då de precis funnit det intressant med prinsessor!

2, Gillar på fb (Ida Banck)

3, Gillade inlägget som nr 26

Mvh
Ida

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

gillar inlägget som nr 27

Vill se filmen ihop med min 5-åring som gillar Disneyfilmer.

Har länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/10/01/askungen-1010/

gillar din FB sida (Anna Karlsson)

blogg@annakarlsson.se

Lotta sa...

Jag skulle mysa med sönerna i soffan! En skål med popcorn skulle få vara med också. :-)

Lindah sa...

jag är med.

1. om jag vinner blir det myskväll med dottern och hennes kusin!

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/october/askungen-pa-blu-ray-och-dvd.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

Linda sa...

Jag vill gärna vara med :)
Om jag vann skulle jag ge filmen till sonen så skulle han få välja vem han vill se den med :-) Förmodligen skulle jag få se den med honom :-P

linda@chelz.se

Mathilda sa...

Jag skulle se filmen ihop med min son, min pojkvän och hans son. /Mathilda (mathilda.robertsson@gmail.com)

Anonym sa...

1.Jag skulle se den med min flickvän som fullkomligt älskar disney! Hon föredrar disney framför all annan film! Skulle vara så kul att kunna ge henne denna film!

2.Jag gillar på fb: Alexandra Tkauc

3. Jag gillar inlägget, blev nr 28!

Alexandra.tkauc@hotmail.com

Unknown sa...

jag e med=)
1. jag skulle ge den till och se den med min dotter som är ett enormt "pensess" (som hon hade sagt)fan!!Hon hade blivit lyckligast i världen!
2.gillar din sida på fb- emma roos
3. länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/10/askungen10okt.html

lakritzflicka@hotmail.com

Emma S sa...

1. Är gärna med och tävlar, Skulle vara helt perfekt att sitta och se den med min systerdotter. Moster och morbror har inte så mycket roliga saker att leka med och se på när vi är barnvakt så skulle gärna se den här klassikern med henne :-)
2. Gillar din sida på facebook
3. Gillar som nr 29 på bloglovin och följer dig sedan tidigare.
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Annica sa...

Jag skulle vilja se filmen med min dotter och min systerdotter :D

gillar på fb, Annica Nilsson.


bloodsband@live.se

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, skulle se filmen tillsammans med mitt barnbarn Hugo.
2. Gillar sedan tidigare, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/10/askungen-1010.html
4. Har gillat inlägget som nr 30
liselotte.202andersson@telia.com

Denice K sa...

Jag är med!!
Filmen skulle jag se tillsammans med mina småkusiner.
Nr 31 som gillar på bloglovin.

purpleberry@live.se

Anonym sa...

Elisabet A.
in_cava_vita@hotmail.com

Filmtajm skulle det bli med kidsen mina,
filmisar gillar de såklart mina fina.
Askungen är en vacker, klassisk saga,
när vi kollar film behöver jag dem inte jaga :)

Jag är gärna med och tävlar, tar 3 lotter.

Tipsat på FB: https://www.facebook.com/#!/elisabet.andersson.12

Gillar på FB, Elisabet Andersson

Veronica sa...

Jag skulle se till att hela familjen hamnade i soffan innan jag satte på filmen. Massor med kuddar, filtar och täcken och sen bara mysa tillsammans framför filmen. Underbart! Jag älskar att titta på film med barnen!

lifeasveronica@gmail.com

Sofie sa...

1. Jag skulle se den tillsammans med min svägerskas barn :)

2. Gillar redan din blogg - Sofie Altuntas Lindholm

3. Tipsar pa min FBlogg
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/102792986545627

4. Gillar inlägget pà bloglovin som nr 32

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Monika O-sson sa...

2 lotter. Jag deltar gärna.
Filmen tittar jag gärna på tillsammans med mina barnbarn.
Gillar inlägget nummer 33 på bloglovin.
Askungen tittade jag på när jag själv var barn.
Varm hälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Cattis sa...

1 jag skulle kolla med min 2,5åringa son om jag vann filmen :)

2 länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/october/10-oktober-askungen.html

hejcattis@hotmail.com

Annika sa...

1 lott: annikarajamaki@hotmail.com. Jag skulle se den ensam, Disney fan här hej!

Fröken svår sa...

Jag är gärna med och skulle se filmen tillsammans med min dotter.
Jag gillar på fb (johanna hannah jansson)
Jag har tipsat;
http://barajagochmin.blogspot.se/2012/10/1010.html
Gillar inkägget som nr 34.

rockbarnettavlar(at)hotmail.com

alexandra mamma till tove och lykke sa...

1. jag skulle se den med älskade tove.. Och vi skulle äta lite popcorn och bara ha det mysigt hon och jag.

2. gillar din fb sida sedan länge :) Alexandra axdal dahlberg

3. har tipsat här http://axdal.se/troll/2012/10/04/15-okt-hos-finaste-agnes-2/

4.blev nr 34 att gilla inlägget..

kramizar alexandra
axdal@me.com

Anna L sa...

1. Skulle vilja se den med min mamma faktiskt. När jag var liten fanns det ju inte video utan man fick se film på bio. Skulle vilja att hon fick uppleva denna filmen igen - filmen vi var och såg på matine när jag var liten

2. Gillar redan på fb - Anna Lundkvist

3. Tipsar på fb

5. Blev gillare nr 35

hillevianna@hotmail.com

Anonym sa...

1. Jag är med och tävlar och jag skulle se den med mina kära brorsbarn en mysig kväll :)

Håller alla tummar och tår nu! :D
Mvh,
Caroline
carolinesdm95@gmail.com

JoHaNNa sa...

1. jag skulle absolut bjuda över mina älskade gudbarn Wilma och Julia på filmmys hemma hos mej.
2. gillar dej på fb: Johanna Hellberg
3. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/october/askungen-dvd-1.html#comment
4. följer dej sen länge, gillar inlägget som nr. 36

Alfva - nu även med Barnprylsbloggen sa...

2 lotter!
Jag skulle faktiskt se filmen med min mamma, vi gillade sånt när jag var liten. Dottern kan väl få vara med på ett hörn också! ;)
Gillar redan på FB (Alfva)

amma@loppi.se

Anonym sa...

Jag är gärna med, tar 1 lott!

Askungen skulle bli familjemys nästa film! Kryp upp i soffan med tre barn och frun, lite gott att äta och en klassiker kan rulla igång!

Tack! //Magnus
soder76@spray.se

Louise sa...

Jag tar gärna 2 lotter :)

1: Louise Johansson - jag skulle bjuda hem sonens kusin och några kompisar för att inviga nya biorummet i källaren! Massor med popcorn till det och vi hade fått en underbar filmstund!

2: Gillar dig på Facebook


Vänliga hälsningar

Louise Johansson
louise.j@live.se

Vilhelm sa...

Jag är med och filmen vill jag gärna titta på tillsammans med mina döttrar.
Gillare nummer 37.

2 lotter*
villehelmville@hotmail.com

E-L sa...

Jag är med. Skulle se filmen med min dotter om jag vann.

pemms66@yahoo.com

Sara-Sofia sa...

1: Sara-Sofia Zachrisson, saza1@hotmail.com. Självklart skulle jag vilja ha en myskväll med mina barn!
2:Gillat på fb. Sara-Sofia Zachrisson
3.http://brunnsbergsfamiljedagbok.blogg.se/2012/october/hoppas-pa-filmkvall.html
4.Gillare nr38.

Maria sa...

När jag var liten fullkomligen älskade jag och min bästa kompis Askungen! Vi brukade lyssna på den till en så kallad ljudbok som fanns på den tiden:) Nu har vi båda döttrar och jag skulle därför vilja se filmen med min barndomsvän och våra döttrar för att återuppleva gamla minnen och skapa nya!
Gillar på Facebook! Maria Westerberg
maria.westerberg@skola.vasteras.se

Helena Lindgren sa...

Jag är med tar två lotter

1. Skulle se filmen med min systerdotter som Älskar Disney filmer precis lika mycket som jag. Det är något magiskt när vi ser dom filmerna

2. Gillar på Facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar,gillar o delar på fb. Självklart skulle jag se filmen med min dotter som är 8 år,hon älskar disneys filmer. mvh anette family_nord3@hotmail.com

Malin sa...

Jag vill vara med och tävla!!! Och jag skulle absolut se filmen med mina tre ögonstenar, även om den yngsta nog mest skulle passa på att störa sina bröder så mycket som möjligt ;).
Blev nummer 39 på bloglovin. Så det blev iaf två lotter den här gången :)
http://mittlivmittbekymmer.blogspot.com
Malin Fredriksson (frufredriksson@hotmail.com)

Miss M sa...

Tar 3 lotter;

Hade såklart sett den med min äslakde Elsa <3
Gillar redan dig på fb <3 Malin Stjernberg
Och såklart länkar jag hit! Malin Stjernberg

Hoppas på tur, då vore julklapp nr 1 klar =)

Sandra - mamma till Molly sa...

Hej, jag är gärna med och tävlar! :)

1. Vinner jag kommer jag se filmen tillsammans med sambon och vår dotter :)
2. Gillar din FB (Sandra Li)
3. Bloggat: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2012/october/askungen-1010b.html
4. Gillar på BL, blev gillare nr.40

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Mia Emilsdotter sa...

Hej!

Jag har en dotter på 4 år som älskar disney filmer men hon har inte denna,så jag är mer än gärna med!

Tar 3 lotter tack!

1. Jag skulle självklart se denna med dottern en perfekt julklapp.
2.Gillar din sida sen tidigare.
3.Tipsar vidare på fb i namnet mia emilsdotter,länk:https://www.facebook.com/mia.emilsdotter


Hösthälsningar Mia
scorpion_m4@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam