fredag 7 september 2012

Tävling: Smultronbarn Barnkläder

Smultronbarn Barnkläder

Jag tävlar om en valfri höstmössa från Smultronbarn Barnkläder hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

Vinst:
En vinnare får välja en valfri höstmössa från Smultronbarn Barnkläder. Det finns flera härliga färger och mönster att välja mellan och storlekar från nyfödd upp till 7 år! Vinstvärdet ligger på 125 riksdaler + frakt!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, kontaktuppgifter och berätta vilken höstmössa du skulle vilja ha om du vann.
Lott 2: Gilla Smultronbarn Barnkläder på facebook och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (endast “Lott 1” är ett obligatoriskt moment) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i två veckor och avslutas fredagen den 21 september klockan 21:00! Lycka till allihopa!

Få rabatt! Ange koden “Agnes blogg” och ge endast 100 kr för en höstmössa (ordinare pris 125 kr) och givetvis är det fraktfritt! Erbjudandet gäller tills på söndag, den 9 september 24:00, så skynda att fynda!

78 kommentarer:

Maria sa...

Jag vill vara med och tävla. Om jag har turen med mig skulle jag välja den gröna med flugsvampar (fr 3 år).

MVH maria.lantto@hotmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! sa...

1) Jag skulle gärna ha den turkosa mössan med röda stjärnor på, grymt snygg! :)
2) Jag gillar sen länge på Facebook (Beatrice Tävlar)
3) Jag tipsar här:
http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2012/09/07/smultronbyn-ba…r-21-september
4) Jag gillar som nummer 1 :)

Håller mina stackars tummar för en vinst :)

KRAM
beabofink84@gmail.com

Anonym sa...

Ooooo...Så söta 1Lott Önskar
Mitt val blev Fordon lila :)

annmi.eriksson@hotmail.com
/Kram & Tack för fina Tävlingar hos dig!

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag vill gärna vinna den vita med giraffer på :)

Gillar på fb sedan tidigare med namnet Monia Sundgren.

moniasundgren@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och vill vinna: en grön svampmössa i storlek 7 år

Gillar på FB (Carola Lind)

Följer på BL och gillar inlägget som #3

Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/september/mossa.html

Katrin Sköldqvist sa...

Hej, har jag turen skulle jag önska giraffmössan, hur härlig som helst. Gillar på Fb som Katrin Sköldqvist

katrin.thor@home.se

Anonym sa...

Jag är med och tävlar, gjort steg 1, 2 och 3!
Jag tokälskar Smultronbarns underbara mössor men har tyvärr inte en endaste en ... Alla är fina, men om jag har turen att vinna väljer jag den med flugsvampar.
Gillar Smultronbarn på FB. Elisabet Andersson
in_cava_vita@hotmail.com
Delat och tipsat på min FB, här kan du se att jag verkligen delat ordentligt: https://www.facebook.com/#!/elisabet.andersson.12

Tidiga hösthälsningar från Elisabet A.

Anonym sa...

1 lott: jag vill ha den gröna med drakar på
malinmal@hotmail.com

jessamy sa...

Hej.

Jag skulle vilja vinna den blåa med drakar på :)
Gillar Linnéa Möller
Blev nr 4 att gilla inläget =) :)

Emilia - 17 år & Mamma till Tatum. sa...

1. vill vinna den ljusblå med stjärnor på (de röda med vita prickar)
2. gillar med namnet Emilia Lindbom.
3. tipsat: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/september/hostmossa-219.html#comment
4. gillade som nr 5.

lovesmillis_95@hotmail.com

Kim sa...

1. Skulle vilja vinna den blå mössan med små rådjur på.
2. Gillar på facebook under namnet Kim Falkenström
4. Gillade som nummer 6

Dvs 3 lotter

Christin sa...

Jag är med!
1. Jag vill vinna den vita med giraffer på :-)
2. Gillar på FB (Christin Enström)
3. Tipsar:
http://inclination-to-buy.blogspot.se/2012/09/tavling-hos-agnes_8.html
4. Gillar som nummer 9.

Hoppas på vinst!
//C

MansonDust - en mammablogg om barnmode sa...

Lott 1: Vill vinna den blå/röda höstmössan med stjärnor på.

Lott 2: Gillar redan på FB. (Cim MansonDust)

mansondust@gmail.com

Mari sa...

Om jag vann skulle jag vilja vinna en rund mössa i den största storleken och motivet skulle vara med du drake dag den med mörkare botten.

mixenpixen@hotmail.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

1. Jag är med och tävlar! Stora pojken fyller 3 i slutet på månaden och han älskar mössor och hattar så den ljusblå mössan med drakar på hade han blivit jätteglad över!:)
2. Jag gillar på facebook- Debora Persson
3. Jag tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/09/08/8598177-fin-barnmossa-21-september/
4 Följer på bloglovin och gillar inlägget som nummer 11 :)

deborapersson@gmail.com

Sara, Alva, Melvin, Ola och Simon sa...

1) Jag skulle vilja ha stjärnmössan om jag vann
2) Gillar Smultronbarn barnkläder på FB sen länge (Sara Elisabeth Norberg)
3) Tipsat om tävlingen på min blogg (http://sahara1983.blogspot.se/2012/09/tavling_7.html)
4) Gillar inlägget på bloglavin & blev nr 10

Håller tummar & tår

mamma0911@yahoo.se

Unknown sa...

Jag e med;) om jag vann hade jag valt en grön med flugsvampar på;)
Lott2: gillar redan på fb - Emma Roos

lakritzflicka@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Lott 1: Vinner jag önskar jag en blå med gröna drakar i så stor storlek som är möjligt.
Lott 2: FB: C Care Regn
Lott 3: Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/09/21-sept-vinn-en-hostmossa.html
Lott 4: Har gillat inlägget och vi är nu 11 som gillar.

care69(at)live.se

Jenny Alexandersson sa...

Jag är med!

1. Jag skulle vilja vinna den ljusblåa mössa med stjärnor på. ( Till höger på bilden.)
2. Gillar redan på facebook. (Jenny Alexandersson.)
3. Länkar tävlingen här: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/september/smultronbarn-barnklader.html
4. Började även följa din blogg blev nummer: 305. :) Gillade inlägget & blev nummer: 12.
Hoppas på tur.

jennytavlar@hotmail.com

Juniflickorna sa...

1) Jag skulle väldigt gärna vilja ha en giraff-, stjärn- eller flugsvampsmössa! :)

2) Min blogglänk: http://juniflickorna.blogg.se/hoppas/2012/september/smultronbarn-barnklader.html

Sandra Åkerström sa...

Är gärna med och tävlar! Skulle vilja ha en brun mössa med elefanter i storlek 4-7 år. Gillar på Facebook Sandra Åkerström. Mvh Sandra Åkerström sandra_83se@yahoo.se

liselotte sa...

1. Vill gärna vinna den turkosa mössan med olika röda stjärnor på, i storlek 1,5-4 år
2. Gillar redan på facebook, liselotte andersson
3. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.se/2012/09/hostmossa-99.html
4. Gillat inlägget som nr 13
liselotte.202andersson@telia.com

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Jag vill vara med =)
1 Skulle vilja vinna en mössa med svampar på stl 3-4 år
2 Gillar redan på fb - Veronica Bredland Bråten
3 Tipsar på fb: http://www.facebook.com/veronica.bredlandbraten
4 Gillar inlägget som nummer 14

Veronica
veronica_134@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

1. Jag skulle vilja vinna den underbara turkosa mössan med stjärnor som går i rött, vitt och mörkblått :) Rasmus skulle bli superfin i den! :)

2. Gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)

3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/september/agnes-1-2-3.html#comment

4. Blev nr 15 som gillade inlägget på bloglovin

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

1. blå/röd stjärnmössa 3-7år
2.Gillar på FB!
3.http://www.facebook.com/elisa.huolman/posts/361649720581623
4.Nr 15, och nr 10 på Avengers men missade skriva i det tävlingsinlägget.
5. nordelia@live.se

Anonym sa...

1, vill ha den blå med massa stjärnor. 1.5-4år
2, gillar på fb carro barro
3, gillar som nr 18 på bloglovin

caroline_bjarnevi@hotmail.com,

Anonym sa...

En lott: Vill vinna den röda mössan med sköldpaddor på, storlek 1 år.

Kram Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Sandra - mamma till Molly sa...

Jag är gärna med och tävlar och tar 4 lotter! =)

1. Jag skulle vilja vinna den gröna med flugsvampar på till min dotter på 2 år. Vet inte hennes huvudmått precis nu men kan ju mäta om jag vinner! :)
2. Gillar på FB (Sandra Li)
3. Tipsat på bloggen: http://surrovich.blogg.se/tipsochtavlingar/2012/september/mossa-99.html
4. Följer dig via BL, blev gillare nr.19

/Sandra
sandra.li@hotmail.com

Cicci sa...

1. Mörkblåa med draken på var min favvo. :) Strl 1,5-4år.

2. Gillar. Cecilia Marklund

3. Delat på FB.

ciszi@hotmail.com

mammatajkon sa...

tävlar med tre lotter.
1. jag skulle välja den vita med giraffer om jag vann. Eva Olin heter jag (evanissen@live.se)
2. gillar på fb
3. har länkat här: http://mammatajkon.blogspot.se/2012/09/jag-tavlar-hos.html

Malin sa...

1. Jag skulle välja den blå rådjursmössan till min lilla Klara så hon kan matcha storebrorsan som har den vita :)

2.Gillar redan på FB (Malin Bergling)

3. Jag blev den 20:e att gilla på BL

Lina sa...

Är jättegärna med, mössor får dottern aldrig för många av :)

1, Jag hade blivit tokglad om jag vann den blå mössan med röda stjärnor på.

2, Gillar på facebook - Lina Eckerström

3, Tipsar på bloggen: http://janiiil.blogspot.se/2012/09/tavla-om-en-hostmossa-fran-smultronbarn.html

4, Gillat inlägget som nr 21.

Ha en fin kväll.
linaeckerstrom@hotmail.se

Pappan Anders sa...

Jag är gärna med :-)
1) Skulle välja mössan som är Blå med gröna drakar på. Min son gillar drakar och dinosaurier.
2) Gillar på fb; Anders Nson.
3) Länk; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/september/tavla-om-en-valfri-hostmossa-fran-smultronbarn-barnklader.html
4) Gillar inlägget; Nummer 22.
Nu håller vi tummarna, stora som små och hoppas på tur.
Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)
Jag tar lott 1 och lott 3.
1. Har jag turen att vinna vill jag ha den blå med rådjur på.
3. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/september/21-september-vinn-en-hostmossa.html

Spacegirl_@spray.se

Cattis - mamma till Adrian och Alfred sa...

1 jag skulle vilja vinna den gröna mössan med flugsvampar!

2 gillar på fb-catharina ottosson

3 länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/september/21-september-smultronbarn-barnklader.html

hejcattis@hotmail.com

Anonym sa...

Min favorit är den turkosa med röda stjärnor.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

E-L sa...

Jag vill gärna vara med och om jag vinner skulle dottern bli fin i den blå mössan med vit/röd/blå stjärnor på.

pemms66@yahoo.com

Rebecca sa...

Vill tävla!! Gud va fin svampmössan är! Skulle jag vinna vill jag ha den i storlek 2 år!

Rebecca
Beccah__@hotmail.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar. Jag skulle vilja vinna stjärnmössan i blått och rött med massor med olika stjärnor som har olika fyllning. Den blev min absoluta favorit!

Monika O-sson sa...

Jag deltar gärna med 2 lotter.
Höstmössan som jag vill vinna till mitt barnbarn är den vita med "firaffer", giraffer på.
Gillar inlägget på bloglovin, nr 23.
Varm hälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Anonym sa...

Hej
är med och tävlar har följt alla stegen
vinner jag vill jag vinna en fordon mössa 3-4 år
hoppas på tur
Titti skarp

gillar o delar offentligt

Ida B sa...

Hej!

1, Jag skulle vilja vinna den med rådjur! Min mailadress är idapida@banck.se

2, Gillat på fb , Ida Banck

3, Gillade inlägget som nr 24

=)

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Jag är gärna med, vill vinna flugsvampsmössan, supercool

Gillar på FB, Anna Karlsson

Länkat här

http://agneslauedberg.blogspot.se/2012/09/tavling-smultronbarn-barnklader.html

Gillar inlägget som nr 25

blogg@annakarlsson.se

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Blev osäker på om jag fick med rätt länk till blogginlägget, här kommer det igen för säkerhetsskull

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/09/11/smultronbarn-barnklader-219/

blogg@annakarlsson.se

Parfymista sa...

Jag vill vinna den runda modellen, grön med flugsvampar, till en tvååring.

Tar en lott :-)
Elisabeth M
psychedelic6@gmail.com

Annica sa...

Jag vill vara med. Vill vinna blå mössa med röda stjärnor. storlek 4-9 månader.

Gillar på fb, Annica Nilsson


bloodsband@live.se

Monika Gustavsson sa...

1 lott till mig: Jag gillar den blåa med röda stjärnor i stl 3-7år.

vh
Monika
utsikten79@telia.com

Sofie sa...

1. Önskar vinna den med röda stjärnor

2. Gillar pà fb med namn Sofie Altuntas Lindholm

3. Länkar pa FB
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/102265826596063

4. Följer redan pa bl och blev nr 26 att gilla inlägget

KRAM Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anonym sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om en mössa. Den vita med giraffer på vill jag ha om jag vinner! För att få så stor chans som möjligt kör jag på 4 lotter!

2. Kar gillat Smultronbarn Barnkläder på fb - Kesan Eriksson.
3. Har tipsat om tävlingen på Facebook. Länken är:https://www.facebook.com/chia.eriksson
4. Har gillat inlägget på bloglovin, jag blev nummer 27.

jenny sa...

Den blå mössan med rådjur på skulle jag vilja vinna. Jättefin.

Ann-Charlotte sa...

Om jag hade turen med mig så skulle jag välja den blåa mössan med gröna drakar!!! Min mailadress anncharlotte79@bredband.net

Linnea- Blev mamma som 17åring sa...

Den vita med giraffer är ju helt underbar men även den bruna med elefanter svårt att välja ut en favorit! :)

Jag gillar på facebook med namnet Linnea Granström.

min mail: linnoea_89@hotmail.com

Håller tummarna :)

Emma sa...

Vilken otroligt härlig tävling! Jag är hemskt gärna med!

1. Om jag vinner skulle jag vilha ha bambi mössan :)
3. Har tipsat om tävligen i min blogg: http://kiwigiirl.blogg.se/2012/september/tavling-2barn-barnklader.html

Viola Moberg sa...

1. Jag skulle vilja vinna den blå med prickiga stjärnor.
2. Gillat inlägget på bloglovin, nummer 28.
viola_mo@hotmail.com

Linda sa...

Jag vill gärna vara med :)
Jag skulle vilja vinna den blå med gröna drakar i strl 1.5-4år.
Har gillar på FB, Linda Öberg :)

★ Katta- Mamma till Bell, Mell & Nova ★ sa...

Jag är med och tävlar.

1. Skulle vilja vinna den röda.
2. Gillar på FB- Katta Markowska
3. Har länkat i bloggen : http://kattaaa.blogg.se/tavling/2012/september/tavlar-219.html
4. Gillar blev nr 29

kattaaa@ymail.com

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

Lott 1. Jag är helt klart med! :) Heter Saga och nås på sagapahlsson@live.se. Om jag viner skulle jag vilja ha den blå mössan med röda stjärnor till min lilla flicka :)

Lott 2. Gillar på fb (saga påhlsson)

Lott 4. Blev nr 31 att gilla inlägget :)

Leif sa...

Jag är med. Om jag vinner skulle jag vilja ha mössan med blå drakar. Den skulle mitt barnbarn Theo få.
Gillar på bloglovin nr 32.


generalleif@hotmail.com

Unknown sa...

Jag e med=)
1. om jag vann hade jag valt den gröna knytmössan med flugsvampar=))
2. gillar redan på fb- emma roos
3. länkat på min blogg http://bitskemmatavlar.blogspot.se/2012/09/smultronbarn21sep.html

lakritzflicka@hotmail.com

Pernilla W sa...

1. Om jag hade turen att vinna skulle jag välja den blå mössan med röda stjärnor i st 3-7 år nillwa@hotmail.com
2. Gillar på FB Pernilla Wamsjö
3. Tipsar / Länkar till tävlingen på FB
4.Gillar på bloglovin nr 33

Charlotte "Clotte" sa...

Jag är med i tävlingen om en mössa. Skulle vilja vinna mössan med röda stjärnor.
Bloglovin gillare nummer 34.
Mvh
Charlotte clotte@live.se

Agnes sa...

Lott 1: Jag, eller rättare sagt sonen skulle vilja ha en med fordon på!

Lott 2: Gillar Smultronbarn Barnkläder Med namnet Agnes Åsberg

Lott 3: Tipsat: http://aggehh.blogg.se/tavlingstips/2012/september/hostmossa-219.html

Anonym sa...

Vill gärna vara med och vinna en mössa till sonen som inte alls hittar någon mössa som han vill ha på sig i höst.

Den turkosa med stjärnor i bland annat rött är fin! strl 3-7år.
Gillar på facebook. Cecilia Larsson

Larssontirri@yahoo.se

Celine - AS, gbp-opas och Maskrosbarn sa...

1. Du når min enklast via kommentar i min blogg http://phantazia.blogg.se Jag vill vinna den blåa mössan med röda stjärnor, den längst till höger i bild.
2. Gillat på facebook (Celine Naminah)
3. Har tipsat här: http://phantazia.blogg.se/2012/september/hostmossa-fran-smultronbarn-21-september.html
4. Det går inte att komma så långt bak, annars hade jag givetvis gjort det. Sista inlägget jag ser är "fotboll och hemmamys".

Anonym sa...

Hej!
Jag tar en lott :) Vinner gärna den mörkblå mössan med gröna drakar i storlek 1,5-4år.
/Karolina, karolina56@hotmail.com

Zandra Svantesson sa...

Åh, jag vill vara med och tävla=)
Skulle såå Obeskrivligt gärna vilja vinna, som en present för att fira, att 2 ska bli 3! <3<3

1. Om jag skulle få den stora äran att vinna, skulle jag helst av allt vilja ha det underbara mörkblå tyget med gröna drakar! <3 (storlek 4 månader). :)

2. Gillar på facebook. Heter Zandra Svantesson där.

3. Har gjort ett inlägg på min blogg här:

http://zandrasnyadagbok.blogg.se/2012/september/tavling-219.html#comment

4. Detta tävlingsinlägg finns inte kvar på bloglovin längre, så kan tyvär inte gilla:(

Så nu kan jag bara hålla alla tummar & tår jag har, det hårdaste jag kan!<3 :)

Kram zandra_svantesson@hotmail.com

Sarah sa...

Jag tar alla lotter för den blå mössan med gröna drakar vill jag verkligen vinna.
Jag gillar och har delat på facebook under Sarah Axelsson. (Kan däremot inte skicka nån länk för trycker jag på mitt inlägg kommer jag bara till tävlingen så jag vet faktiskt inte hur jag ska göra)
Gillar på blogglovin nummer 35.
Mail: litte_kanske@hotmail.com

Anonym sa...

1 lott: en turkos mössa med stjärnor i storlek 1,5-4 år vore en fin vinst!

2 lott: Gillar på FB ( Kristiina Söderström)

Ha en bra dag!
//Kristiina
krieppola@spray.se

Anonym sa...

1 lott: en mörkblå mössa med gröna drakar i strl 1,5-4 år skulle passa fint på min son!

mvh Magnus
soder76@spray.se

Anonym sa...

2 lotter

Gillar på FB

Vill vinna denna mössa:Grön med flugsvampar ålder 3-7år

Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

1 lott

Mössa 4-9mån
Brun med vita elefanter med knut på!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Grön med flugsvampar, knut på toppen
Ålder 8-24mån

Hoppas på vinst

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Vill gärna vinna den limegröna med flugsvampar i storlek 3-7år

Håller tummar och tår!!

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Jespers mamma Sara sa...

1, Jag är gärna med! Vill vinna den bruns med elefanter på!
2, Gillar på fb - Sara Jansson

Sargus85@hotmail.com

Helena Lindgren sa...

Jag är med och tar alla lotter

1.Jag vill vinna den blå mössan med stjärnor på

2.Jag gillar på facebook sedan förut under namnet Helena Lindgren

3.Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/22142519/taevling-hos-agneslauedberg-hoestmoessa-.htm#WriteComment

4.Gillar inlägget på bloglovin som nummer 36

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

sofia.eriksson@blingo.se sa...

Är gärna med och tävlar,
Hr gillat sidan på fb, skriver komentar här
samt kommer blogga om denna tävling.

Vinner ja önskar ja mössan med stjärnor :)
Tycker din blogg är kanon fin :)

Mvh Sofi

Anonym sa...

Hej!

Lott 1:Jag vill gärna vinna den vita med giraffer på till en bebis!

Lott 2) Jag har gillat på FB (Annika Nilsson)

Lott 3) Jag har tipsat och delat tävlingen på FB https://www.facebook.com/annika.nilsson.357#!/annika.nilsson.357

Annika Nilsson
aneritrea@hotmail.com

Anonym sa...

Vill gärna vinna den vita med giraffer! Så fin! Sophhjarta@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam