måndag 10 september 2012

15% hos Gustav & Lillan

Glöm inte att alla mina läsare har 15% på ett helt köp hos Gustav & Lillan om
koden “Agnes” anges. Dom har precis fått in massa höstnyheter från Maxomorra, ett
varumärke med färgglada och lekvänliga plagg till riktigt bra priser!

Jag funderar på att klicka hem den söta tröjan med krokodiler till Liam. Han är
överförtjust i krokodiler. Och självklart ska lillsyrran matcha i en body! Fast.. de vita plaggen
med svarta stjärnor och röda muddar är ju också en favorit. Får ta en funderare!

Namnlöst-1 kopiera

2 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Jag blev lite kär i den där stjärntröjan med röda muddar, sååå fin :)

Malin sa...

Jaha, och jag som har lite köpstopp nu. Rackarns då, men kanske kommer undan med att köpa lite kläder som julklappar :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam