onsdag 26 september 2012

Hemligt paket från Ka-KaBoo Design

Jag blir alltid lika glad och tacksam när jag vinner en tävling, och det blir extra roligt när det är något som gör barnen glada! Det gjorde detta hemliga paket som jag vann på Ka-KaBoo Designs facebooksida för ett tag sedan,

I det hemliga paketet fanns varsin personlig namnmössa till barnen, ett förkläde och två napphållare. Mössorna var helt underbara och passade perfekt! Förklädet tog Liam på sig direkt, han älskar ju att laga mat i sitt kök så förklädet passade honom och hans intresse alldeles utmärkt!

Tack snälla Victoria bakom Ka-KaBoo Design för de jättefina vinsterna!

IMG_2402IMG_2391IMG_2428IMG_2433IMG_2430IMG_2456IMG_2439IMG_2448IMG_2449

3 kommentarer:

Lilli Nyfiken - Småbarnsmama! sa...

Gud, vilka härliga mössor!

Alfva - nu även med Barnprylsbloggen sa...

Underbara mössor!

Anonym sa...

Men såååå sött **Grattis**
/Kram Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam