fredag 7 september 2012

Fotboll och hemmamys

Liam och hans pappa är på fotbollsmatch ikväll. Liam tog med sig sin fotboll och sin vattenflaska, så han går det nog ingen nöd på medans pappa står och hejar på Johansfors IF.

Under tiden dom är iväg roar jag och Nomi oss så gott vi kan. Lilla damen har suttit och sprattlat i sin gåstol bland annat. Men nu sover hon i sin vagga efter att ha fått sig ett mål god mat!

När mina pojkar kommer hem blir det obligatoriskt fredagsmys med pizza, efterrätt och film i soffan!

IMG_0176IMG_0150IMG_0166IMG_0171IMG_0172IMG_0187

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oooo,så skojsigt med Fotboll & sååå söt lilla Nomi är...Önskar er en riktigt gooer Fredag/Puss på kinden & Kram!

Elisabeth sa...

Hon är ju bara sååå söt :)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam