lördag 15 september 2012

Pojkarna på fotboll och flickorna hemma

Vi fick sovmorgon idag, vid kvart i tio väckte Nomi mig. Så skönt och det behövdes verkligen.

Vid lunchtid åkte sambon mot Nybro för att hämta Liam. Sen fortsatte dom till Broakulla för att titta på fotboll. I väntan på att dom ska komma hem slappar jag med min bebis. Hon sitter i gåstolen och ser go ut, prasslar, greppar och plockar med sina leksaker och stoppar allt hon kommer över i munnen!

Jag ska strax ställa mig och förbereda middagen. För ikväll blir det tacos och gottis i soffan för hela familjen!

IMG_0991IMG_0924IMG_1016IMG_0988

5 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Här blir det också gotta i soffan ikväll, lördagsmys :)

Anonym sa...

Naw..Såå myyyyyysigt/Ha en underbar Lördag/Kram

Jenni sa...

Hej! Vilken fin blogg du har! Och underbart söta barn.

Här blir det också lördagsmys i soffan :)
Ha en jättefin lördagkväll :)

Sara-Sofia sa...

Vilken sötnos hon är!

mammaTEA sa...

så söt hon är!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam