måndag 17 september 2012

Lekmer.se – Sveriges bästa barnbutik på nätet 2012

Lekmer.se är en av mina absoluta favoritbutiker på nätet. Dom har precis allt när det
kommer till baby och barn och erbjuder ett gigantiskt utbud från populära och välkända varumärken.

I sortimentet finns leksaker från märken som Smoby, Jabadabado och Lego, barnkläder och accessoarer
från Elodie Details, Nova Star och Småfolk. Dom erbjuder även roliga spel som Nintendo Wii och XBOX 360
samt inredningsdetaljer från Färg & Form, Micki och Walltastic.

Men ja, jag säger ju det – deras utbud är helt galet gigantiskt! In och kika!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jaaa,såå bra :)
/Kram pårej!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam