tisdag 25 september 2012

Ett litet blåbär som ska hämta storebror på dagis…

IMG_2304

7 kommentarer:

Anonym sa...

Naw,sååå sött litet "Blåbär" /Puss

Isabell - mamma till Embla sa...

Åh så söt :)

Pappan Anders sa...

Blåbär hittade jag och sonen i lingonskogen men inga som var så söta :-)
Ha De!

Natalie sa...

gud så söt
var fick du tag på den underbara mössan?

Anonym sa...

Det var det sötaste jag sett på väldigt länge.

anette meg carlsson

Agnes sa...

Svar till Natalie:
Mössan fick vår stora pojk av sin mormor när han var bebis och jag vet inte riktigt vart hon köpte den. Men däremot hittade jag både blåbärsmössa och jordgubbsmössa på Syskonhuset :)

Blåbär: http://www.syskonhuset.se/babyklader/105-jordgubbsmossa-bla.html
Jordgubb: http://www.syskonhuset.se/babyklader/104-jordgubbsmossa-rod.html

Miss M sa...

Men herregud vad söt hon är! <3

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam