söndag 16 september 2012

Pannkakslunch

IMG_1077IMG_1069IMG_1059

4 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Pannkaka är verkligen en hit för dom flesta barnen :) Folk brukar tycka jag är konstig som inte tycker om det haha.

Alfva - nu även med Barnprylsbloggen sa...

Jag tycker pannkakor ser så vansinnigt gott ut när barn äter, men så fort jag äter det själv så tar det bara stopp i munnen! :) Lustigt!

Anonym sa...

Oooo,såå gottit & lika underbara foto på söte Liam som alltid :)
/Kram

Pappan Anders sa...

Mums :-) De gillas här hemma också.
Ha De!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam