onsdag 5 september 2012

Tävling: Marvel’s The Avengers

Jag tävlar om fem Marvel’s The Avengers på DVD hos Agnes!
Tävla
HÄR du också!

Vinst: 
Fem vinnare får varsin Marvel’s The Avengers på DVD! Vinstvärdet ligger på 149 riksdaler + frakt per film!
Marvel’s The Avengers kommer på Blu-ray och DVD den 5 september och finns då att köpa hos CDON, Discshop och Ginza.

Marvel presenterar Marvels The Avengers, den ultimata superhjältefilmen alla väntat på! Marvels superhjältar Iron Man, Hulk, Thor och Captain America sammankallas för första gången någonsin i detta actionäventyr med bland andra Robert Downey Jr., Scarlett Johansson och Samuel L. Jackson i rollerna.
När en oväntad fiende plötsligt hotar hela jordens säkerhet måste Nick Fury, chefen för den fredsbevarande byrån S.H.I.E.L.D., rekrytera ett team som tillsammans kan rädda jorden från ett katastrofalt öde. Marvels The Avengers är regisserad av Joss Whedon, och bjuder på ett storslaget äventyr med spektakulär action och oförglömliga specialeffekter.

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du skulle se filmen med om du vann.
Lott 2: Gilla min facebooksida och lämna sedan ditt namn i din kommentar.
Lott 3: Tipsa om tävlingen på din Blogg/Facebook/Twitter och länka hit, lämna sedan länken till tipset i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nummer du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (endast “Lott 1” är ett obligatoriskt moment) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i två veckor och avslutas onsdagen den 19 september klockan 21:00! Lycka till allihopa!

55 kommentarer:

Anonym sa...

Ooo..Jaaa 1Lott Önskas & jag skulle se den med min älskade Micke för vi ser sällan på film själva!

annmi.eriksson@hotmail.com
/Kram

Anonym sa...

Skulle se den tillsammans med familjen när alla är hemma,uppleva film mys som när de bodde hemma.
Gillar på FB och delar.
evaflood@telia.com

Katrin Sköldqvist sa...

Hej! Om jag vann filmen skulle jag samla ihop mina vänner till en riktigt trevlig filmkväll, Jag heter Katrin Sköldqvist, katrin.thor@home.se Gillar din FB sida:))

Christina 4 barnsmamma och mormor sa...

Jag är gärna med!
Lott1.Om jag vann skulle jag se filmen med min älskade man ,det är absolut en film för honom .
Lott2.Gillar redan din fbsida(Christina Kaakinen)
Lott3.Delat .https://www.facebook.com/?ref=tn_tnmn#!/christina.kaakinen
LOTT4 ,Gillat inlägget,kom inte upp något nr.
Christina Kaakinen.stina38_@hotmail.com,http://mittandraliv.vimedbarn.se/

Anonym sa...

Jag är med på moment 1, 2 och 3!
1. Elisabet A.
in_cava_vita@hotmail.com
Skulle nog se superhjältefilmen med en trevlig kille jag ganska nyss lärt känna :)
2. Gillar Agnes - En mammas bekännelser på FB. Elisabet Andersson
3. Har tipsat om tävlingen här: https://www.facebook.com/#!/elisabet.andersson.12

Lezz sa...

Jag skulle se filmen tillsammans med min mamma som jag verkligen älskar mest av allt i världen. Det är inte ofta man får kvalitetstid tillsammans sen jag flyttade hemifrån, därför vore det underbart att få göra det.

sol.nordkvist93@gmail.com

http://sunmodel.se
http://scandalbeauties.com/bloggar/solnordkvist

Sara sa...

Lott1: Sara Norberg, mamma0911@yahoo.se
Jag skulle se den med min syster nästa gång hon kommer till umeå, då skulle jag fixa chips å dricka så ha en riktig film kväll med henna. Kan inte ha det nu när hon flyttat flera mil i från mig
Lott2: Gillar din sida på FB (Sara Norberg)
Lott3:Länkat tävlingen på min blogg (http://sahara1983.blogspot.se/2012/09/tavling_708.html)
Lott4: Följer dig på bloglovin å blev Följare: 304

Monia - mamma till Tuvalie sa...

Jag skulle se den med min pojkvän :)

moniasundgren@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - TRE BLIR FYRA sa...

Gillar på BL som nr 5

Gillar din sida på FB, Anna Karlsson

Länkat här

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2012/09/06/the-avengers-199/

Skulle ta en filmkväll med sambon, händer allför sällan.

blogg@annakarlsson.se

Emilia - 17 år & Mamma till Tatum. sa...

Är med.
Skulle antagligen se den själv haha :)
2. gillar med namnet Emilia Lindbom.
3. tipsat på bloggen: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/september/marvels-the-avengers-199.html#comment
4. gillade som nummer 6.

lovesmillis_95@hotmail.com

Carola L sa...

Jag är med och skulle se den med mina barn!

Gillar på FB (carola LInd)
Länk:http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/september/marvels-the-avengers.html

Gillar inlägget på BL som #7

tavlingar(at)officefixarna.com

Mari sa...

Om jag vann skulle jag se på filmen med min käre sambo. Jag är inte så förtjust i action-filmer men filmerna med Iron man är mina favoriter och han är visst med i denna så filmen borde vara bra ;)

mixenpixen@hotmail.com

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Jag är med och tävlar!
1. Jag skulle se filmen med min 12-åriga lillebror. Sen jag själv fick barn har vi inte alls haft någon tid tillsammans som vi hade innan då han ofta kom och hälsade på, kollade på film med massor, chips, dipp, godis och annat gott.
2. Jag gillar din fb- Debora Persson
3. tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/09/08/8598223-marvels-the-avengers-19-september/
4. gillar inlägget som nummer 8 :)

deborapersson@gmail.com

Jenny Alexandersson sa...

Jag är med!

1. Jag skulle bjuda över min kompisar på en riktig tjejkväll, sen så skulle jag även se den med min lillasyster. :)
2. Gillar redan dig på fb. (Jenny Alexandersson.)
3. Här har jag länkat: http://jennystavlingsblogg.blogg.se/2012/september/avengers-1.html
4. Blev nummer: 9, som gillade inlägget.

jennytavlar@hotmail.com

liselotte sa...

1. Är gärna med och tävlar, jag skulle inte se filmen, men jag skulle ge den till min 15-årige son så han kunde se den
2. Gillar med namnet liselotte andersson
liselotte.202andersson@telia.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar med fyra lotter

1. Jag skulle se filmen tillsammans med de två stora grabbarna, då de snackat om filmen o mamman här fattar ingenting haha, så det är bäst att se den MED dom, om man undrar nåt liksom...

2. Gillar din sida på facebook, Annika Nilsson Pettersson heter jag där

3. http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2012/september/agnes-1-2.html#comment

4. Blev nr 10 som gillade inlägget på bloglovin

Kram ANnika
familjenpettersson@hotmail.se

Anonym sa...

1. Med min döda mans 2 barn (mina bonusbarn)
2. Gillar på FB
3.http://www.facebook.com/elisa.huolman/posts/268506196601202
4. nordelia@live.se

Jeanette sa...

Lott 1:
Jag vill sååå hemskt gärna vinna!!!
Vinner jag ska jag bjuda över min lillebror på filmkväll. Marvel har varit vårt gemensamma intresse sedan vi var gamla nog att bläddra i tidningar!
/Jeanette
makeovermadness.blogg@gmail.com

Madde sa...

Klart jag är med!

Om jag vann så skulle jag tvinga min sambo att ligga bredvid mig i vår nya soffa och mysa HELA filmen!! Haha han skulle inte ha något val helt enkelt. ;)

Gillar din facebooksida sen innan, Madelen Jansson.

Länkar.
http://vhdbrud.blogg.se/2012/september/tavling-hos-agnes-1-2.html

och gillar på bloglovin som nr 12. :)

Håller tummarna nu för lite tvångsmys med sambon. ;)

kramar Madde
jansson_madelen@hotmail.com

Cattis - mamma till Adrian och Alfred sa...

1 om jag vinner så skulle jag kolla på filmen tillsammans med min sambo, vi är lite av marvel-nördar båda två och har sett alla marverls filmer utom den här nya. blev aldrig av att vi gick på den på bio :/

2 gillar på fb-catharina ottosson

3 länk: http://gulahumlan.blogg.se/2012/september/19-september-avengers.html

hejcattis@hotmail.com

Emma sa...

Hej!
Jag skulle gärna vilja se denna film med min kära sambo. Vi får sällan tid tillsammans och detta skulle göra att vi fixk tid tillsammans.

Ha en bra dag!

Kram

Mikko sa...

Jag skulle se filmen med min son Erik, 7 år. När jag var i hans ålder var superhjältar det bästa jag visste. Nu ska han få se på en riktigt bra film så han också inser storheten med Hulken, Iron Man, Thor och Captain America!

E-L sa...

Jag skulle se den med min sambo. Precis sån film som han gillar.

pemms66@yahoo.com

Anonym sa...

Jag skulle se den med min sambo som är iväg och jobbar utomlands i flera veckor. Skulle vara perfekt med en filmkväll när han äntligen kommer hem igen.

Jag har gillat din sida på facebook (Sophie Persson).

Jag har också gillat inlägget på Bloglovin (blev nummer 13 (hoppas att det inte är ett otursnummer i det här fallet!)

sophie_persson@yahoo.com

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag skulle se den med min syster för ingen av oss har sett filmen men båda våra respektive har redan sett den.

Monika O-sson sa...

Jag deltar gärna med 2 lotter.
Filmen skulle jag vilja se tillsammans med mitt barnbarn Noah som är 11 år. Vi brukar gå på bio tillsammans men Marvel avengers har vi inte sett.
Gillar på bloglovin, nr 14.
Varm hälsning från Monika
E-mail: empty_heart@live.se

Katja H sa...

Hej!

Jag är gärna med i din fina tävling :)

Lott 1: Katja Hiekka/ katjahiekka@spray.se
Jag skulle se filmen med mina två pojkar, eller tre om vi räknar med "gubben" och jag vet att de väldigt gärna vill se den här då Iron man är med.

Lott 2: Gillar på FB

Lott 3: tipsar om tävlingen på FB ( Katja Hiekka )

Sist men inte minst, hoppas på en mysig filmkväll med pojkarna.

Ha det fint!

Sandra Ka sa...

Jag är gärna med och tävlar om en film som jag kan se tillsammans med min man

sandra88@home.se

Sofie sa...

1. Skulle se den tillsammans med min man en kulen fredagskväll

2. gillar redan din sida pa fb med namn Sofie Altuntas Lindholm

3. Länkar pa fb
http://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/114541318695244

4. Följer redan pa bl och blev nr 15 att gilla inlägget

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Anonym sa...

Hoppas på tur :)

Skulle vilja se den med min man!

Kram erika
erikanbrg477@googelmail.com

jessamy sa...

Hej :) JAg vill vara med så klart.. Skulle se film med svägerskans barn när dom kommer på besök :I)

Gillar inlägget och blev nr 16

Så två lotter för mig.

mvh jessamy_@hotmail.com

Diman sa...

Skulle se filmen med min tvillingsyster och ett par kompisar:)
Har två lotter och heter Diman Dilir på facebook. Håller tummarna!:)

Robert Holik sa...

Hej!

Skulle vilja se den med min bästa mamma i hela världen som nästan är 50 men fortfarande blir som ett litet barn då hon kollar på grymma filmer som Avengers! :)

robert_holik@hotmail.com

mvh,
Robert Holik

Viola Moberg sa...

1. Jag skulle vilja se filmen med min lillebror och storebror.
2. Gillar inlägget på bloglovin, nummer 17

viola_mo@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vann den skulle jag se den med hela min familj.

Jag följer dig redan på Bloglovin och gillar nu inlägget (blev nummer 18).

onlymeemma@hotmail.com

Ann-Charlotte sa...

Hejsan! Jag skulle se denna film med min goa man som bara älskar dessa filmer!!
//Ann-Charlotte (anncharlotte79@bredband.net)

Anonym sa...

Jag skulle se den med min make om jag vann.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

Fanny sa...

Jag är med! Om jag vann skulle jag se filmen med min bästa vän.

Dieseldoris - från soffpotatis till bodybuilder sa...

Jag tar 2 lotter :)

jag skulle mer än gärna se den tillsammans med min underbara sambo som står ut med mina raseriutbrott, mitt bakande och som jag sen inte städar bort efter mig osv ;)

Har gillat din sida på FB (Heléne Gustafsson)

helene84@live.se

saga (sagapahlsson@live.se) sa...

Lott 1. Saga Pålsson, sagapahlsson@live.se.
Om jag vinner kommer det att bli en mysig filmkväll med sambon och dottern :)

Lott 2. Gillar på fb (saga påhlsson)

Lott 4. Blev nr 20 att gilla inlägget!

Leif sa...

Jag är med. Filmen skulle jag vilja se tillsammans med mina barn.
Gillar på bloglovin nummer 21.

generalleif@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Lott 1: Jag skulle se den tillsammans med min tonårsdotter.
Lott 2: FB: C Care Regn
Lott 3: Har länkat.
http://care69.blogspot.se/2012/09/19-sept-vinn-marvels-avengers-pa-dvd.html
Lott 4: Vi är nu 21 st som gillar på BL.

care69(at)live.se

Niklas sa...

Jag vill se filmen med min sambo förstås, det har jag tillgodo efter alla romantiska komedier jag sett med henne!

Anonym sa...

Jag är gärna med och tävlar! Om jag vann, skulle jag se filmen med min lillebror som älskar superhjälte-filmer. :)

//Hanna
hannadjuis@hotmail.com

Anders sa...

Jag är med :-)
1) Vill se filmen med min bror. "Jag är HULK!"
2) Gillar på fb; Anders Nson.
3) Tipsat; http://pappanheteranders.blogg.se/tavlar/2012/september/tavla-om-en-av-fem-marvel-s-the-avengers-pa-dvd.html
4) Jag blev nummer 22.

Ha De!

anderslukas@hotmail.com

Pernilla W sa...

1. Skulle se den med familjen min :)
nillwa@hotmail.com
2. Gillar sen tidigare på fb Pernilla Wamsjö
3. Tipsar/Länkar på fb
4. Blev nr 25 att gilla på bloglovin

Stefan Åhsberg sa...

Stefan Åhsberg
sohsberg(kanelbulle)hotmail.com
Med min bror.

Michael Frank sa...

Med min fru. Svårt för oss att gå på bio numera när vi har ett litet barn. Faktum är vi skulle se där här men det passade inte med barnvakt då.

raksta@hotmail.com

spfia sa...

1. Skulle se den med sambon, när vi har lagt alla barnen. Sofia.Eriksson@blingo.se

Anonym sa...

1 lott: Filmtajm med sonen! Detta är en film han har velat se ett tag och nu är det väl läge för det? Höst och film hör ihop!

2 lott: Gillar på FB (Kristiina Söderström)

Ha det bra!
//Kristiina
krieppola@spray.se

Koko Bell sa...

1) Jag skulle se filmen tillsammans med en stor skål popcorn. Som föräldraledig med två påhittiga små killar skulle ensamheten vara ett väldigt uppskattat sällskap i soffan.
2) Gillar din sida på FB. Karin Danielsson

Anonym sa...

Skulle se den med min kära superhjältenördpolare!

angelicalindh@live.se

Anonym sa...

jag ser gärna filmen hemma med min egen "superhjälte"....min man!!

anki_1962@hotmail.com

Charlotte "Clotte" sa...

Jag är med i tävlingen.
Om jag vinner skulle jag vilja se filmen med mina tonårssöner och min man.
Följer din blogg, nummer 311. Inlägget är för gammalt och visas inte på bloglovin.
Mvh
Charlotte clotte@live.se

Helena Lindgren sa...

Jag är med och jag tar alla lotter

1. Jag skulle se filmen med min bästa kompis Sarah vi skulle ha en riktig myskväll med denna film mys i soffan något gott till.

2.Gillar din facebook sida sedan förut under namnet Helena Lindgren

3.Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://www.supergirlpower.devote.se/blogs/22110023/taevling-hos-agneslauedberg-filmen-marvels-the-avengers-.htm#WriteComment

4.Gillar inlägget på bloglovin som nummer 26

Kram

Jagalskarsarah@hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam