måndag 3 september 2012

Fjärde gipsningen

IMG_8578

Nomi under sin andra gipsning! Jag har mammahjärna de luxe
och glömde givetvis minneskortet till kameran idag…

Efter att Liam lämnats på dagis i morse åkte jag, brorsan och Nomi till Växjö. Det var dags för hennes fjärde gipsning på ortopeden. Veckorna har gått väldigt fort och det syns en stor skillnad på hennes lilla fot. Vi fick två datum för nya gipsningar och ett preliminärt datum för hälseneförlängningen som hon kommer få göra om tre veckor. Nu känns det verkligen att det händer något och jag hoppas innerligt att det bara behövs två gipsningar till.

Efteråt tog vi en fika och hon fick lite mat i magen innan vi åkte ut till Grand Samarkand. Liam behövde fler kalsipper och Nomi strumpbyxor, så det blidde lite behövlig shopping på H&M. Sen hemfärd och hämtning på dagis!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Naw,lilla söta Nomi...
Skönt att det går frammåt & jag håller mina tummar hårt för att det räcker med två gisningar till/Puss & Kram

Sara - Ensamstående mamma sa...

Vilken sötnöt :) Skönt att det går bra och framåt :)

Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen sa...

Sötnosen! Vad skönt att det går framåt med den lilla foten!

Nina sa...

va skönt att ni ser resultat, det hjälper alltid mammahjärtat lite. va duktig hon är snuttan.

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam