onsdag 26 september 2012

Förberedelser

IMG_2383

Vatten kokt, skötväskan packad, kläder framlagt. Alltid redo, som en scout. Eller nåt. Känns skönt i alla fall att allt är förberett inför imorgon. Då är det tidig uppstigning som gäller då vi ska besöka ortopeden på Växjö Lasarett. Det är dags för Nomis hälseneförlängning klockan halv nio.

Usch, känns sådär faktiskt. Visst är det skönt att vi kommit så långt och att det sedan “bara” kommer vara tre veckor till med gips, men det är ändå lite otäckt. Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra och att vår lilla skrutta inte kommer få alltför ont!

Ska bli så skönt när detta är över, hon slipper gipset och får börja med specialskorna. Längtar.

6 kommentarer:

Sara - Ensamstående mamma sa...

Varför är eran fina sessa gipsad? Har läst flera gånger nu att hon bytt gips och varit hos läkare, men jag har inte riktigt förstått varför.. Hoppas det inte gör något att jag frågar, och du behöver såklart inte svara om du inte vill :)

Cissi - mamma till Emma och smurfen sa...

Ett stort lycka till! Tänker på er idag, förstår din oro, men det kommer nog att gå jättebra!

Anonym sa...

Naw,sötistjejjen ♥...
Hoppas det går bra & att hon inte får för ont,men det tror jag de på sjukhuset fixar...Förstår att detta känns i mammahjärtat/Kramas

MaliinN sa...

Det kommer gå bra! :)

elin sa...

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Lilli Nyfiken - Småbarnsmama! sa...

Det är märkligt allt nytt som man tvingas lära sig som förälder. Dottern fick en speciell handskena för att töja/sträcka ut ena handen och att hålla på med den och ha sig var ju ingenting man någonsin trodde man skulle behöva göra

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam