måndag 10 september 2012

Mina kottar på väg hem från dagis!

IMG_0514

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ah...Sötisarna/Puss & Kram

Sara sa...

Hon har verkligen fint hår din stora tjej ;) Söta lockar!

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävlingar igång! sa...

hihi till kommentaren ovanför, "din stora flicka"? Vad jag vet så är inte Liam en tjej :D
Men söt är han :)

Sara sa...

Men gud så pinsam jag är ;) Det borde jag väl fattat med tanke på hans namn... Jag går och ställer mig i skamvrån lite och ser dum ut. Ber om ursäkt! Förstår inte varför jag drog den slutsatsen från början...

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam