onsdag 18 juli 2012

Nästintill knopfri onsdag

IMG_5227

Nomi nanar gott i babysittern!

Jag pratade nyss med min lilla goding som jag saknar sååå. Han satt i husbilen på Öland och spelade kortspel med min bror, mormor och bonusmorfar. Dom hade haft jättedåligt väder idag, bara massa regn, så de hade bara kört omkring lite och ätit i Byxelkrok. Jag tipsade om att ett nytt lekland, Skrattkammarön, öppnat på Lundegård så kanske skulle dom ta en sväng dit om det blir lika dåligt väder imorgon. Det skulle nog inte Liam ha något emot heller.

Simon och jag har inte gjort många knop alls idag. Det var först när gubben åkte till kvällens fotbollsträning som jag började få lite energi och börja städa och plocka i skåp och lådor. Men den energin höll inte i sig så länge om jag ska vara ärlig och jag ska faktiskt krypa ner i soffan nu och kika på filmen Järnladyn tills gubben kommer hem.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan! Vilken fin blogg du har måste jag börja med att säga. :) Så himla mysig :)
Skönt att få lite mer energi även om det är senare delen av dagen, jag är lite seg idag, har nog en förkyldning på G. Men det ger sig. Så himla söt Nomi var och jagk an tänka mig att vara ifrån Liam inte heller kan vara lätt, men ändå härligt att han får komma iväg lite grann :) Hoppas du får en underbar dag!
MVH emelie :)

Anonym sa...

Förstår saknade efter lillkillen Liam så söt & naw såå gott hon sussar lille "sessan" Nomi är/Puss

✫Familjen Bus✫ sa...

Skönt ibland att inte göra många knop ;) ammar du eller hur funkar de med det?
kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam