onsdag 4 juli 2012

Sovpåse till Nomi?

12669323-origpic-7a5f46

Pyjamasar på småttingar är krångligt tycker jag. Jag kommer ihåg att jag tyckte det med Liam och det är likadant nu med Nomi. Att stå vid skötbordet mitt i natten med sömnbrist och försöka knäppa alla dessa miljoner knappar som en del har, det är fan i mig en konst.

Lösningen är helt enkelt en sovpåse som jag funderat på att köpa till skruttan nu ett bra tag. Denna ljuvliga kommer från Lundmyr of Sweden och finns att köpa hos Now and Forever!

Just nu har alla mina läsare tills vidare 30% rabatt på alla ordinarie priser hos Now and Forever. Om man beställer 3 plagg eller mer så får man även valfria simpuffar från Lundmyr of Sweden på köpet. Skicka din beställning till info@nowandforever.se och ange min blogg för att ta del av erbjudandet!

4 kommentarer:

Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11. sa...

Vi hade bara 1 sovpåse till Melker, önskar alla pyjamaser var i den modellen, för det blev ju sååå smidigt med blöjbytena mitt i natten i sängen :)

Anonym sa...

Åh,jag älskar dessa kläder sååå söta & wow vilken rabatt :)
Det Tackar jag för,vännen/Kram

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

Super fin! =)

Sara-Sofia sa...

Den är såå fin.
Jag har haft en sån i ett annat märke och jag tyckte den korvade ihop sig och verkade inte alls sitta skönt på för lilla bebisen. Å andra sidan har jag inte behövt byta många bajsblöjor på nätterna så jag har ändå sluppit knapproblemet:-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam