lördag 7 juli 2012

Fredagen snart till ända

IMG_4292

Sambons första semesterdag har vi spenderat i hemmets lugna vrå. Det har lekts, tittats på film och en god fredagsmysmiddag bestående av kycklingsallad och currysås ihopgojsat i pitabröd har intagits.

Liam somnade för länge sedan och sambon har precis lagt sig han också. Jag ska däremot kika klart på Patrioten som i skrivande stund rullar på tv3. Sjukt bra film! Snart vaknar väl lilla prinsessan också och ska ha sitt nattamål så jag kan ju lika gärna sitta uppe en stund till!

1 kommentarer:

Anonym sa...

Myyyys...
Wow,vilket ljuvligt Foto på Liam ♥..
/Kram & Puss på kinden

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam