lördag 28 juli 2012

Namnnappar till barnen

IMG_6062

Namnnappar till Nomi i alla möjliga härliga färger!

Jag har sagt det förut och jag säger det igen; namnnappar till barnen är förbaskat praktiskt och bra att ha. Dessa till Nomi och några till Liam hittade hem till oss i veckan från Swebaby.

De var även snälla och skickade med varsin smart nappbox till barnen med deras namn på, så är man säker på att napparna håller sig rena och fina när man är på äventyr. Nappboxarna kommer troligtvis att finnas i sortimentet framöver!

5 kommentarer:

Madde sa...

Vad många härliga färger dom finns i! Perfekta, speciellt på förskolan :)

Anonym sa...

Kanonbra & så vackra färger/Kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävling igång! sa...

Ja, det är riktigt smidigt med namnnappar :)

Emma - Mamma till Viggo -09 & Melker -11. sa...

Ååå, så fina färger! :) Vet du om det finns någon nappmodell som påminner om MAMs? Har många många ggr tänkt beställa nappar (tänkt speciellt till dagis), men blir osäker om kidsen gillar modellerna det finns att välja mellan... Här ska det vara MAM liksom, inget annat duger :/

Barn namnnappar. sa...

Hej, planerar ni någon tävling där man kan vinna dessa? :-)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam