tisdag 24 juli 2012

En dag på Ölands Djur & Nöjespark

Strax efter klockan elva i förmiddags mötte vi upp Chrille, Karro och lille Hampus på parkeringen utanför Ölands Djurpark. Solen sken och det var närmare 27°C, då får man verkligen passa på att hitta på lite äventyr. Och det tyckte tio miljoner andra familjer också, för fy attsingen vad folk det var på plats!

Jag låter faktiskt bilderna tala för sig själva, och jag kan inte säga så mycket mer än att vi haft en kanondag! Och ja, Liam är en mycket nöjd kille efter närmare sju timmar där varav tre timmar han spenderade i det roliga vattenlandet!

IMG_5550IMG_5543IMG_5553IMG_5564IMG_5574IMG_5595IMG_5571IMG_5581IMG_5605IMG_5643IMG_5640IMG_5675IMG_5668IMG_5650IMG_5688IMG_5712IMG_5718IMG_5717

2 kommentarer:

Emma sa...

Ååå vilken härlig dag ni ser ut att haft!

Kramar

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Härligt! Ölands djurpark är toppen, där finns ju allt! Vi var där tidigare i sommar men då var där knappt någon människa. Hörde att nu i dagarna var det till och med kö ända ut från bron bort till parken! hoppas det inte var samma dag som när ni var där bara;)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam