söndag 8 juli 2012

Lördagsmyset

IMG_4377

Efter en god grillmiddag, en film och lite lördagsgodis somnade Liam som en stock i soffan. Lillsnuttan har också sovit ett par timmar nu. Vi får väl se om hon är lika trött som föregående natt då hon sov i hela åtta timmar innan hon vaknade, åt och sedan somnade om igen.

Sambon och jag fortsatte lördagsmyset för oss själva och kikade på filmen Inglourious Basterds som vi spelade in häromkvällen. Vilken lustig film, långt ifrån ett mästerverk, som vissa tycker, var den verkligen. Visst var den bra och Brad Pitt var ju helskön med sin accent. Men mer än så var det inte, den var rätt dryg emellanåt och jäkligt äcklig vid vissa scener. Man såg liksom lite mer än vad man hade velat, om man säger så. Men nu har man sett den i alla fall, så behöver man inte undra.

5 kommentarer:

Beatrice, mamma till skrutten Robin- Tävling igång! sa...

Ja men va bra, då vet jag att jag inte behöver se filmen då :D

Melissas Prinsar sa...

hon är så söt!
sv: nu har jag mailat dig igen hoppas de gick bättre denna gång =)
Kram

Anonym sa...

Mysigt & såå söt Nomi är ♥...
Ok,då ska vi inte se den filmen ;)
/Kram Kram

Cissi sa...

Skönt med så mycket sömn! ;)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

Gud så himla gullig hon är!
Och myspys med lite filmtittning på lördagkvällen tillsammans. Hr stöp man i säng som vanligt ganska tidigt ;)
Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam