onsdag 1 februari 2012

Nova Star SS2012

Jag är såå sjukt spänd på Nova Stars kollektionssläpp i dagarna. De allra första sneakpeeksen man fick se kände jag mig lite besviken över färgerna som alla kändes mörka, bland annat den mörkgröna hooden. Men nu, efter att ha sett fler bilder på deras facebooksida idag, är jag helt lyrisk! Jag som älskar både turkost och lila har tur med vår-och sommarkollektionen med andra ord. Den lila WCT-jackan (till vänster) med matchande mössa och byxor är ju en klar favorit och något som gärna får finnas i Liams garderob. Eller ja, allt får gärna finnas i hans garderob!

Bilder lånade från Nova Stars facebooksida

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam