onsdag 22 februari 2012

Tävling: Disney’s Nalle Puh

 Disney Nalle Puh
Jag tävlar om fem fina Nalle Puh-priser
från Disney hos Agnes!

”Jag är en björn med liten hjärna och långa ord besvärar mig.” Ja, det är inte alltid så lätt att vara Nalle Puh. Inte bara det här med långa och krångliga ord, lägg även till att all håning är slut, att Iors svans har försvunnit och att Sjumilaskogen fått ovälkommet besök av den hemska ”Baxen” som sprider oro bland alla. Speciellt Nasse, som ju av naturen är rädd för det mesta. Men är man vänner så är man där för att hjälpa varandra, och tillsammans är de nu redo att övervinna alla hinder, stora som små, i Nalle Puhs Film: Nya äventyr i Sjumilaskogen.

I denna tävling har fem lyckliga vinnare chansen att kamma hem jättefina priser i samband med att Nalle Puhs Film: Nya äventyr i Sjumilaskogen släpps på DVD och Bluray idag!

Vinster:
1:a pris –
Babygym med Tigger från Fisher Price (värde ca 500 kr + frakt)
2:a pris – Nalle Puhs Film: Nya äventyr i Sjumilaskogen Combopack DVD + Bluray (värde 249 kr + frakt)
3:e pris – Nalle Puhs Film: Nya äventyr i Sjumilaskogen Combopack DVD + Bluray (värde 249 kr + frakt)
4:e pris – Nalle Puhs Film: Nya äventyr i Sjumilaskogen Combopack DVD + Bluray (värde 249 kr + frakt)
5:e pris – Nalle Puhs Film: Nya äventyr i Sjumilaskogen Combopack DVD + Bluray (värde 249 kr + frakt)

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vilken karaktär i filmen som är din favorit! 
Lott 2: Tipsa med länk hit på din facebook, lämna sedan ditt fullständiga namn/profillänk i din kommentar.
Lott 3: Kopiera bilden och den kursiva texten, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna direktlänken i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nr du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas onsdagen den 7 mars klockan 21:00! Lycka till allihopa!

111 kommentarer:

MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma sa...

Ååh.. jag vill vinna babygymmet! <3 Min lille har inget.

Lott 1: Jag har alltid älskar Ior. Han är lite som mig själv; butter fast snäll & trivs bäst i sin egen koja en bit bort från alla. Lunkar på så gott han kan & inte hyper, som Tiger. ;)

Lott 2: tipsar på FB: http://www.facebook.com/mansondust

mansondust@gmail.com

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Min favorit har alltid varit Nasse :)
Jag länkar:
http://beabofink.blogg.se/jagvillvinna/2012/february/disney-7-mars.html#
Gillar gör jag som nummer 1 :)

KRAM
beabofink@hotmail.com

Cicci sa...

1 lott; Ior är min favvo. Han är som jag. Lugn som en filbunke och lat. ;P

2 lotter; Länkar på FB. :)

ciszi@hotmail.com

Emma S sa...

Vill jättegärna vara med och tävla :-) Skulle vilja överaska en av mina närmsta vänner som just avslöjat att hon är gravid.
Nr. 3 att gilla inlägget på bloglovin också :-)
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Monia sa...

Jag är med :) Min favorit är helt klart Nalle Puh själv! Han har ett hjärta av guld, och jag älskar hans (ibland oigenomtänkta) uttalanden :)

Hoppas på tur!

moniasundgren@hotmail.com

✫Familjen Bus✫ sa...

1. Min favorit är faktiskt Nasse. Han är så liten och rädd hela tiden, klart man skulle gett honom lite kärlek och stöd här i livet :)

2. Tipsat på fb.

Kram kram

Esmeralda sa...

Jag vill vara med! :)
Lott 1: Tigger är min favorit!
Lott 2: Malin Sundqvist, http://www.facebook.com/profile.php?id=701296868
Lott 3: http://esmeraldaofbuckland.blogspot.com/2012/02/tavlingsdags.html
Lott 4: Nr 4 blev jag :)

Mamma till Ajdin och lillebror i magen sa...

Gud vilken underbar tävling.
Lott 1: Fata Mujcinovic, chicmommy@live.se. Min och sonens favoriter är Kängu och Ru. Sonen brukar säga att jag är Kängu och han Ru och att vi älskar varandra oändligt.
Lott 2: Har tipsat och heter Fata Mujcinovic
Lott 3: Har skrivit om tävlingen i bloggen --> http://chicmommy.se/2012/february/nu-haller-jag-tummarna-tills-de-blir-blaa.html#comment
Lott 4: Har "gillat" och blev den 5e som gillade ("du och 4 till gillar" stod det)

Nu håller både Ajdin och jag våra tummar och tår tills de blir blåa och hoppas att vi kan ge en tiger till lillebror som är beräknad att komma till oss snart eller en Nalle Puh-film till Ajdin själv :)

Kram

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

1 lott: Jag är SJÄLVKLART med och tävlar !!
Min favorit är tiger. Varför? Hur kan man inte älska denna tiger??

2 lotter: Jag tipsar om tävlingen på FB (Elin Tegström)

3 lotter: Jag delar på bloggen http://edvinsmamma.wordpress.com/tavlingar/

4 lotter: Jag "gillar" på bloglovin (blev nummer 6)

Victoria sa...

Lott 1: mailadress vicky_picky83@hotmail.com Min favorit i filmen är Ior.

Lott 2: Har länkat här: http://vgt.blogg.se/2012/february/73.html

Lott nr 3: Jag gillar inlägget och blev nr 7

Sandra Åkerström sa...

Åh vilken rolig tävling! Min favorit är ior för han har en sån skön stil:)
Mvh Sandra Åkerström
sandra_83se@yahoo.se

Linda J sa...

Jag är gärna med och tar en lott. Min stora favorit är Ior.
lolinondoda@spray.se

Carola L sa...

1: Favoriet är Ior utan tvekan!
carola(at)officefixarna.com
2: Delat (Carola Lind)
3: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2012/february/babygym-och-nalle-puhfilmer.html
4: Gillar som # 10

Fröken M sa...

Jag vill gärna vara med och går "all-in"

Min favorit är Ior - en skön men ganska lat livsnjutare :)

Jag har delat på Fb - Michaela Johannesson

Tipsat om tävlingen här: http://frokenmela.blogg.se/tavlingssida/2012/february/vinn-fina-nalle-puh-grejer-hos-agnes.html

Och såklar GILLAT inlägget ( och dig ) på bloglovin ! Jag blev nr 23 att gilla !

Nu håller jag tummar och tår för att en ny film favorit hamnar hos oss :)

Mamma Mia sa...

Nalle Puh är ju bara så gullig...gillar honom starkt..jag tar en lott...och hoppas på lite tur..

Pappan Anders sa...

Jag e med :-)
1) Min favorit är Nasse. Han är den goaste.
2) Tipsar;http://pappanheteranders.blogg.se/tips/2012/february/tavla-om-babygym-och-nalle-puh-filmer.html
Nu håller vi tummarna, stora som små. Ha De!
anderslukas@hotmail.com

Emma sa...

Jag är självklart med och min favorit är Ior, helt underbar liten filur :)
Har tipsat på Facebook och mitt fullständiga namn är Emma Liv Isabell Cademan!
Har tipsat på bloggen -> http://tobemee.blogg.se/2012/february/hoppas.html#comment
Jag gillade inlägget på bloglovin och blev nr 24 som gilla!

Nu håller jag alla tummar och tår!! :)

Ingrid - Mamma till Zelda sa...

Jag är jättegärna med och tävlar med 4 lotter :)

1. Jag älskar allihopa, men Kanin är ju för härlig!

2. Jag har tipsat på FB (Ingrid Sahlqvist)

3. Jag har tipsat här: http://p0llys.blogg.se/tavlingar/2012/february/jag-tavlar-om-fina-priser-fran-disney.html

4. Jag var den 25 som gillade inlägget på bloglovin.

Kram, Ingrid

lilla_ingrid1@hotmail.com

Spacegirl sa...

Jag är gärna med :-)

1. Nalle Puh själv - han har så mycket klokt att säga och han är en väldigt snäll björn.

3. Här är min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/7-mars-vinn-nalle-puh-priser.html

Spacegirl_@spray.se

Emma sa...

Hej!

Jag älskar verkligen Nalle Puh & co, men min favorit är nog faktiskt Nasse! Han är så otroligt söt!

Kram Emma

Magnus sa...

Hej!

Min favorit är faktiskt Nalle Puh själv!

/Magnus
m_high79@hotmail.com

Lilli- i väntan på telning nr 2 sa...

Jag är jätte gärna med! Min 3.5 åring skulle älska filmen, skulle komma väl till pass nu när hon ska bli stora syster både under tiden mamma och pappa är på BB och tiden efter!

1) Tigger (Tigr)... Den randiga studsiga saken! Kallar telning nr två i min mage just detta med denna figur i åtanke- det studsas något oerhört därinne!

4) Jag och 25 andra gillar inlägget- så jag är nr 26!

jenn2you@hotmail.com sa...

Klart att jag vill vara med! jag tar 2 lotter!
Nasse ,e nog min favorit soooo cute and a very nice friend!!!
Jag har tipsap pa Fb :
https://www.facebook.com/#!/permalink.php?story_fbid=340216896016456&id=100001497661331

Amandaexanimo sa...

Hej!

Två lotter blir det här;

Min favorit är mullvad - fast han är kanske inte med i nya filmen? Jag tycker han är så surigt söt och bestämd! ;) Påminner mig mycket om min far ;)

Följer din blogg på Bloglovin och gillade inlägget som nummer 26

Bea sa...

Skulle jättegärna vilja vinna babygym till vår lilla bebis som kommer i slutet av sommaren, jag älskar Nalle Puh och även min son Adam som är 2 år. Så det skulle vara superkul att få vinna något av dessa priser ;) Skulle bli glad vilket som. Men just ett babygym skulle behövas sen *ler*

Och min favorit är Nalle Puh, han ser så kramgo ut och är så söt. =) Min son gillar nog mer nasse då han pratar jämt om Nasse,hihi.

Nu håller jag tummarna..

Kram på dej

/Bea

Gillat på bloglovin , blev nummer 27 som gillat;)

Johanna - mamma till Leia sa...

1: Nalle Puh såklart. Sånt härligt lugn i den lille nallen :)

johannavictoria_@hotmail.com

Caroline Andersson - 18år och mamma till Elias sa...

1. Ior är min favorit!
2. länk: http://www.facebook.com/profile.php?id=742543060
3. tipsat på bloggen här: http://caroliinea.bloggplatsen.se/2012/02/23/7399915-tavla-om-fina-nalle-puh-priser/
4. Gillade som nummer 28

Håller tummarna! :)

Karolina sa...

Hej!

Min favorit är Nasse - rädd och genomgod.

/Karolina
karolina56@hotmail.com

Life Of An Angel sa...

Jag gillar allas vår randiga tiger för han är så glad och studsig :D

Emilia - 16 och snart mamma. sa...

Jag är med :)
1.min favorit är ju såklart puh, för han är ju en sån otroligt go liten björn. Men min nästa favorit är i-or.. han är ju för söt! Säger så otroligt gulliga saker ibland också!

2. Tipsat på min blogg: http://eemijji.blogg.se/tavlingstips/2012/february/nallepuh-73.html#comment
3. Gillade som nr 29!

mail: lovesmillis_95@hotmail.com

Madde sa...

Klart jag är med. :)

Min favorit i Nalle Phu är Ior har alltid varit. :P
Tror det är för att vi är nog lite lika.. Då menar jag på de korkade sättet haha. ;)

Delar på fb, Madelen Jansson http://www.facebook.com/jansson.madelen?ref=tn_tnmn

Länkar i bloggen.
http://vhdbrud.blogg.se/2012/february/tavling-agnes.html

Gillar inlägget på bloglovin som nr 30.

Håller alla tummar och tår jag kan, vore en perfekt födelsedagspresent till sonen. Och ja vann jag babygymmet så vore det en perfekt present till min kompis som är gravid och älskar Nalle Phu. :D

Kram Madde.
jansson_madelen@hotmail.com

Anonym sa...

Jag är med och tävlar :)

1: Nasse för i det enkla bor det vackra!

ha en bra dag!

Kikki
krieppola@spray.se

Sanna sa...

Lott 1: Min dotters favorit är Heffa (Heffaklumpen), men jag är osäker på om han är med i den nya filmen. Men min favorit är Nasse för att han är så söt och dessutom påminner mig om min dotter som ständigt och jämt ställer frågor, precis som Nasse gör till Nalle Puh.

Lott 2: Har tipsat på FB (Sanna Kaakinen).

Lott 3: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/february/tavlar-om-nalle-puh-priser-73.html#comment

Lott 4: Har gillat inlägget på bloglovin som nr 31.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

E-L sa...

Jag är med.
1. Nasse är min favorit. Han är söt för han är så liten och ängslig. Man känner verkligen för honom.

2. Gillar inlägget på bloglovin som nr 32.

pemms66@yahoo.com

Anonym sa...

1. Älskar Tiger som tycker livet leker. Studsar fram i livet. Precis som min lille skrutt. full fart hela tiden...

anjag@home.se

Anonym sa...

Hej!

Jag älskar verkligen IOR, han är så härlig på något sätt och man kan verkligen inte bli arg på honom!

Hoppas på en film till mina härliga tvilling tjejer här hemma, dom skulle älska den!
Kram Erika
erikanbrg477@googlemail.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar
1. Favorit är Nalle Puh
2. Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2012/02/nalle-puh-73.html
3. Har gillat inlägget, blev nr 33
liselotte.202andersson@telia.com

LindaH sa...

jag är med.

1. min favorit är den roliga "kanin"

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/february/nalle-puh-priser.html#comment

hoppas på att vinna 1a pris. vore en perfekt present!

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt trevlig hleg!!

Lilian sa...

Hej. Här är tigger favorit. Hoppas på tur nu. :)

Anonym sa...

mina favorit har varit nallepub nasse och åsnan dom gillar jag hela tiden från annsofi

Ewa Karlsson sa...

Lott 1 favorit karaktär Nalle puh (Ewa Karlsson , ewak88@hotmail.com)

Veronica - mamma till tre prinsar sa...

1 Jag gillar Ior, han är ju så skön! =)

2 Tipsat på fb: http://www.facebook.com/profile.php?id=602052236 Veronica Bredland Bråten

3 Nummer 34 att gilla inlägget =)

veronica_134@hotmail.com

Leif generalleif@hotmail.com sa...

Min favorit är Tiger. Han är livlig och rolig. Jag är en farfar som gärna tittar på film med barnbarnen.
Bästa hälsningar
Leif

Anonym sa...

1. Lilla Nasse är min favorit.

Annica
annicamarie79@hotmail.com

Jenny Sjöberg sa...

1. Ior är den givna favoriter för...

... Mina dagar är inte molnfria
- just därför är I-or min kopia!
Två melankoliska figurer
utan några större förturer
Två gråa åsnor som gnäller
långt från livets lyckliga karuseller...
Men ljusglimten: en rosa rosett
gör ändå livet lite lätt!

2. Vet inte om jag har en öppen profil eller ej men här kommer en länk: http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=100001756575747

3. Tipsar här:
http://jennyjon.bloggplatsen.se/2012/02/25/7413766-tavling-vinn-babygym-och-nalle-puh-filmer/

4. Nummer 233 att gilla på Bloglovin och nummer 35 att gilla inlägget.

Nu återstår bara att hålla tummarna för det här vore en toppenpresent till babyn som är på väg! :)

jenjonsjoberg@hotmail.com

Nenna sa...

Oiiij :) Jag vill absolut vinna!
Min favorit är Tigger :P

minuhno@gmail.com

ghoosthouse sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.
Min favorit är Nalle puh själv.
Håller tummar och tår för tur
/CArina

Cassandra sa...

Hejhej! Jag är med :)


Lott 1: Söta ior är min favorit :)
Lott 2: Har länkat på FB (Cassandra HS)
Lott 3: Här har jag även bloggat
http://cassitipsar.blogg.se/2012/february/nalle-puh-priser-7mars.html
Lott 4: och gillar inlägget nr 36

Hoppas :)
Kram Cassandra

canicos@hotmail.se

axdal mamma till Tove och Lykke sa...

1. jag är gärna med.. :) Min favorit är tiger - Så energirik så det smittar av sig.

2. jag har tipsat på fb ( alexandra axdal dahlberg)

3. har länkat här http://axdal.se/troll/2012/02/26/7-mars-disney-hos-agnes/

4. gillade inlägget som nr 37 :)

kram alexandra
axdal@me.com

Mari sa...

Vill gärna vara med och tävla. och min absoluta nalle puh favorit är tiger. har alltid gillat honom och när vi var på äventyr på disney world i florida då jag var sju år valde jag just en tiger-nalle. den har jag kvar än, den står så fint i billy bokhyllan i vardagsrummet.

har gillat ditt tävlingsinlägg blev gillare 38.

så jag väljer två lotter.

min mail: mixenpixen@hotmail.com

Esmeralda71 sa...

Jag är med!

Lott 1, Jag gillar nalle puh bäst! Så klarsynt och klok att man bara måste älska honom =)

lott 2, Delat på facebook Lotta Sundin

Anonym sa...

1. Min absoluta favorit har alltid varit Ior för han är så lugn, raka motsatsen till mig. =)

2. Jag länkade till min facebook, Mia Karlberg
http://www.facebook.com/profile.php?id=632167226

Nu väntar jag och hoppas på tur, skulle passa super då vi väntar barn nummer två inom några veckor och vår son älskar Tiger. Så nu håller jag tummar och tår. =)

mail: miacarlberg@gmail.com

petra sa...

Vill gärna vara med och tävla, och min favorit är självklart lilla Nasse :)

Linda sa...

Min favorit är Nasse, jag fick ett gossedjur när jag var 8 år med nasse det är min favorit av alla och han fick följa med varje dag och gjorde mitt liv lättare :)
nr 39 att gilla på bloglovin
skrivit på fb @ Lindas Linnros
Linnros@live.com

Anonym sa...

Lott 1: Min favorit måste vara lilla Ru, så nyfiken så :)
Lott 2: Jag har tipsat med namn Paul M Holm.
Lott 3 Jag gillar nr 40 :)


Ha det underbart
///Paul

anxiety_@hotmail.se

Anonym sa...

Hallo!
Tiger är min största favorit, och min sons. Tigerpjamasen är hans bästa. Tiger är bäst, han är alltid glad, gör roliga ljud och älskar att skutta, lite som vi=)
Hoppas vi snart kan ligga och busa i Tigelitigergymmet.

tt.82@hotmail.com

Sofie L sa...

1. Min favorit är Ior :)

2. Länkar hit fràn FB - Sofie Lindholm

3. Länkar fràn bloggen
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/february/7-mar-5st-nalle-puh-filmer.html

4 Gillar tävlingen pà bloglovin som nr 41

Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med!
Lott 1: Min favorit är IOR, inget rår på honom.
Lott 2: FB: C Care Regn - har tipsat om tävlingen.
Lott 3: Har länkat:
http://care69.blogspot.com/2012/02/7-mars-vinn-nalle-puh-priser.html
Lott 4: Är följare och gillade inlägget direkt när det syntes på loggen, vet inte vilket nr. (nu är vi 41 som gillar...)

care69(at)live.se

Monika G sa...

Kkkkkära nån! EN lott till mig. Jag älskar NASSE!

vh
Mamma Monika
6048gustafsson@telia.com

Johanna sa...

Min favorit är Tiger!
Jag har gillat på bloglovin som nr 43

/Johanna

boomkat@hotmail.com

Sanna sa...

Jag tar en lott jag:
Min favorit i nalle puh är helt klart Tiger, söt och rolig och helt klart bäst! ;)

Kram!

sannafernqvist@hotmail.com

SoffiZ-Oliwer och Towas mamma sa...

Min favorit är helt klart Nasse. Han är alltid så rädd och ängslig, men han ställer alltid upp för sina vänner- det är äkta vänskap!

sooffiz@hotmail.cm

Charlotte "Clotte" sa...

Jag är med.
1.Jag tycker om Uggla, han är lärd och klok.
clotte@live.se

Anonym sa...

1. Tiger är en favvo här. Just för att han påminner så om min vilda och lekfulla son som även han älskar nalle puh och hans vänner.

2.Thea Liliendahl http://agneslauedberg.blogspot.com/2012/02/tavling-disneys-nalle-puh.html

thea.liliendahl@hotmail.com

Anonym sa...

Hej hopp! Vilken rolig tävling! Mina tjejers favorit är Ior åsnan. Håller tummarna och hoppas på tur. Ha det gott!
Mvh Majja
mandersson85@hotmail.se

SKOGSHUSET sa...

Hej!
Som många här har jag favvisen Nasse! Kkkära nån då - är ett stående citat hemma hos oss!

Kram Tesse

Louise sa...

Oh, självklart man vill vinna! Min absoluta favorit är ior, han e så lugn o go!

Tar en lott och hoppas på sanslöst mycket tur ;)

Louise sa...

Självklart man vill vinna!! Min absoluta favorit är ior, en go softis! :)

Tar en lott och hoppas på sanslöst mycket tur ;)

E.K - Mamma till Alicia och Simon sa...

Lott 1: Alla är ju speciella, men Ior är nog favoriten :)

Lott 3: http://eekk.blogg.se/2012/march/tavling-nalle-puh.html

Lott 4: Du och 42 personer gillar detta (nr 43)

( Min e-post: Elko84@hotmail.com )

Unknown sa...

Hej!
Jag gillar tiger, busig och studsig o väldigt lik mig själv!!!
Caroline_bjarnevi@hotmail.com, Carro Barro på facebook där jag delat.
Har ingen blogg men följer dig på bloglovin och gillar inlägget!
Nu får jag hoppas! :)

Anonym sa...

"Skrajsna lilla Nasse är min favorit,
har på hans ofrivilliga äventyr omåttlig aptit.
Hans snälla charm vill jag se om och om igen,
helst så klart med Saga = min bästa vän!"

Jag har en lott!
Kram från Tindra!
tindrasoliv@gmail.com

Fröken svår sa...

1.Jag är gärna med. Min favorit är Ior,bryr sig inte så mycket i vad andra tycker och tar det i sin takt!
2.Jag har tipsat;
http://barajagochmin.blogspot.com/2012/03/jag-tavlar-hos-agnes.html
rockbarnettavlar@otmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Gillade inlägget och blev nr 44

Delar strax på FB och taggar dig (Anna Karlsson)

Länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/march/babygymfilm-73.html

Hoppas på tur och min favorit i filmerna är Nasse... vi är så lika, båda lite fega och väldigt söta *s'

blogg@annakarlsson.se

evamar sa...

Nalle Puh är favoriten!

evamar.tavlar[at]gmail.com

Sara sa...

1. Jag tycker att nasse är så himmla söt. Han är min favorti!

3, länkar från bloggen:

http://youngwoman.blogg.se/2012/march/nalle-puh.html#comment

Anonym sa...

jag är gärna med

Nalle puh är mina favorit
Citat från Nalle puh Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.
3 har länkat http://flinkan69.bloggplatsen.se/
4 blev gillare 45 på BL
annica@flinkens.com

http://binalakritz.blogspot.com sa...

Jag är med =)
Jag är ju sjukt galen i Kanin.

http://binalakritz.blogspot.com/2012/03/tavling-disneys-nalle-puh.html
Sabinatherese@hotmail.com

Helene sa...

Hejsan jag är gärna med och tävlar! :)

1. Min favorit har alltid varit nalle puh, kärleksfull och lite knäpp, lik mig :)

2. Bloggat här; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/march/babygymfilm-73.html

4. Gillar inlägget som nummer 46. :)

helenewiklund@hotmail.com

Kram Helene!

Jeanette S sa...

Jag är gärna med och tävlar! Jag gillar Kanin för han är så ordningssam Jag tar en extra lott - har gillat inlägget på bloglovin. Jag blev nummer 47.

jessamy sa...

Min favorit är helt klart Tiger. Han är ju för söt.

Lott två eller tre
http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html länkar i min blogg. Använder nästan aldrig facebook och av privata anledningar har jag sidan låst så hoppas denna länkning duger med.

Följer dig redan på bloglovin :) Gillade inlägget och blev nummer 48.

Cattis sa...

1 min favorit är i-or! tycker han är sötast även om han är lite ledsen ;) min sons favorit är puh :)

2 länk http://iseeuglypeople.blogg.se/jagvillvinna/2012/march/7-mars-babygymfilm.html

JoHaNNa sa...

1. nasse, för han är jue sååå söt och rosa ;)
2. delat på fb: johanna hellberg
3. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/march/babygym-nalle-puh-dvd.html#comment
4. gillar inlägget som nr: 49

TinaZ sa...

1. Hag är gärna med. Min favorit är Ior :) 2. Har tipsat: http://bloggtvlingar.blogspot.com/2012/03/vinn-1-av-5-priser-fran-disney-73.html?m=0 Zakarias11@live.com

Emelie sa...

Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vilken karaktär i filmen som är din favorit!
Vilken fin tävling :)
Lott 1: Ior är helt klart min favorit :)


Lott 3: Har tipsat i min blogg: http://itsyouandme.blogg.se/tavlingar/2012/march/tavlar-hos-agnes-1.html

Monika O-sson sa...

Jag är en mormor som deltar. Min favorit är Nalle Puh. Han är go och tycker om honing precis som mitt barnbarn gör.
Varm vårhälsning från Monika
E-Mail: empty_heart@live.se

Billy Kindberg sa...

Lott 1: Min favorit är Tiger för han är en riktig sköning!
Lott 2: delat på facebook, http://www.facebook.com/kindberg6

kindberg6@hotmail.com

Evelina Mattsson Lundqvist sa...

Jag är super gärna med och tävlar! :) Super bra vinster dessutom. Min favorit är ior utan tvekan, så lik mig till sättet ;) haha.

min mail: evelinamattssonlundqvist@live.se

Debbie-Mamma till 2 prinsar ♥ sa...

Åh, vill absolut vara med och tävla! Vilket underbart babygym! Det hade passat min lille kille som inte har något!
Jag tar 3 lotter!

1. Min favorit är puhbjörnen själv. Denna goa lilla dumma björn gillar jag! Man tröttnar aldrig, oavsett hur gammal man blir!
2. Tipsar här: http://debban.bloggplatsen.se/2012/03/06/7480973-nalle-puh-7-mars/
3. gillar inlägget, blev nummer 51

Linda sa...

vill absolut vara med och tävla med 4 lotter. min favorit är såklart Nalle puh. Han har så många kloka citat och så är vi båda lite runda om magen :)

2 Har tipsat på FB med länk hit (Linda granberg )

3. Länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2012/march/vinn-fina-nalle-puh-priser.html

4. Följer dig sen förut och gillar inlägget som nr 50

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Amanda sa...

Nasse är min favorit. Man vill bara krama honom och säga att allt kommer bli bra :-) maandiiis@live.se

Emma sa...

åhhhh vilken kul tävling

Lott 1: Jag älskar tigger!!! fantasiemma@gmail.com
Lott 2:http://www.facebook.com/messages/614984623#!/emmafahlberg
Lott 3:http://fantasiemma.blogg.se/2012/march/tavla-du-med.html
Lott 4: Jag är nog nr 52 för stod du och 51 andra gillar detta.

Helene sa...

Jag ser inte min kommentar någonstans så blir orolig på att den inte kom med? :O


Vill så gärna vara med och vinna!

1. Min favorit är nallepuh, han är som jag; snäll, omtänksam och lite dum :)
2. Bloggat; http://helenewiklund.blogg.se/tavlingar/2012/march/babygymfilm-73.html
3. Jag har för mig att jag gillade inlägget som nummer 50, men nu gillar 52 stycken med mig inlägget!

helenewiklund@hotmail.com

Kram och ha en trevlig dag!

Alfva sa...

1. Ior är ju bara bäst - ingen protest! :)

alfvansblogg@gmail.com

r3ality2@hotmail.com sa...

Tiger är min favorit, han är alltid så glad! :-) /r3ality2@hotmail.com

Pernilla W sa...

Jag vill vara med! :)
Lott 1: Nalle Puh är min favort, klok och snäll!
Lott 2: Tipsar länkar på fb Pernilla Wamsjö
Lott 3: Lott 4: Nr 53 på bloglovin
nillwa@hotmail.com

Pernilla W sa...

Ps!!! Önskar vinna Nalle Puhs Film (inte baby gym).

Anna Österlund mamma åt Victor sa...

åhhh.. klart man vill ta chansen att vinna en av mina favvo disney filmer :)
1: Jag heter Anna Österlund och min mail adress är smajl_123@hotmail.com och min favvo karaktär är Puh, tycker han bara är så söt, och har alltid vare min favvo :)

2: har delat din tävling via min facebook sida, mitt namn är Anna Österlund.
så fler ska hitta hit :)

3: har även länkat från min blogg http://ishinkstankar.bloggplatsen.se/2012/03/06/7483609-tavlar-till-den-7-mars/

4:Jag blev nr 54 som gillar ditt tävlingsinlägg

Nu hoppas ja på en massa tur :)

Anonym sa...

Gillar Nalle Puh bäst. Han har många klokheter att komma med när man är som mest stressad...

Ida B sa...

Alla figurerna har sina unika härliga personligheter. Men min favorit är tiger med all energi han skuttar omkring med =)

MVH
Ida B
idapida@banck.se

Jennysen sa...

Jag tar två lotter.
Min favoritfigur är Nasse för att han är så himla liten och försiktig... raka motsatsen mot mig! Haha!

Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2012/3/?link=1331065366

Epost: jennysen81@gmail.com

Anonym sa...

Jag tar en lott och håller tummarna! Min favorit måste vara Nalle Puh, alla hans tokiga meningar och uttryck gör en så glad! :-)


diesel06@hotmail.se

Anonym sa...

Ior är min favoritkaraktär,lite lik mig. mormorvinner@hotmail.com

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med, en lott för min del:
♥ Min favorit är Ior. Han är så söt. Han kämpar på i livet i sitt lugna tempo.

♥ Mia Lövgren
lowa_82@hotmail.com

Ötjejen sa...

Åh, vilken fantastisk tävling!

Lott 1: Min favorit är Lilla Ru! Han är alltid glad och har massor av idéer och hyss för sig! :-)

Lott 2: Har delat tävlingen på FB, http://www.facebook.com/sandra.skoog

Lott 4: Jag gillar inlägget på Bloglovin, blev nr. 55

Hoppas nu på tur!

Sandra Skoog
sandra.skoog@gmail.com

Kent sa...

1 Lott. Min favorit är Ior, han låter allt ta sin lilla tid. Lugn och skön.
kennertnilsson@hotmail.com

Cecilia Bro sa...

Lott 1: Tiger är min favorit. Han har så mycket energi. Hoppar och studsar. Precis som min lilla bebis gör. :)
Lott 2: Tipsat :)
Lott 3: Gjort :)
Lott 4: Hittar inte inlägget men jag följer dig :)

Cecilia Bro
CeciliaBro.Blogg.se

Anonym sa...

Min favorit är Ior

Mvh Eleonor

eleonor.hallbus@telia.com

Anonym sa...

Nasse helt klart!!

Mvh Micke

arkeologen@telia.com

Anonym sa...

Jag gillar Nalle Puh bäst!

Mvh Mats

hallbusfil@spray.se

Anonym sa...

Ior är gulligast!

Mvh Birgit

birgitmattsson@spray.se

Joel E sa...

Tigger! Han är en riktigt gald prick som livar upp stämningen.
/Joel
joeleri @ hotmail.com

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam