lördag 4 februari 2012

Tävling: Ballerina fylld Cookie

 Ballerina
Jag tävlar om Ballerina fylld Cookie i två smaker hos
Agnes!

Ballerina fyllda Cookies finns i två olika smaker, båda med överraskande mycket choklad! Ballerina fyllda Cookies är en helt ny fikaprodukt bakad på frasig cookiedeg med krämig fyllning av antingen mjuk nougat eller fyllig choklad. Båda varianterna innehåller också chokladbitar. Helt enkelt mer choklad än du trodde var möjligt!

I denna tävling har en vinnare chansen att kamma hem Ballerina fylld Cookie i två smaker! Vinstvärdet ligger på ca 50 kr + frakt!

För att delta i tävlingen:
Lott 1: Lämna en kommentar med namn, mailadress och berätta vem du vill bjuda Ballerina fylld Cookie på!
Lott 2: Tipsa om tävlingen med en länk hit på din facebook och lämna sedan ditt fullständiga namn i din kommentar.
Lott 3: Kopiera bilden och den kursiva texten, tipsa om tävlingen i din blogg och lämna direktlänken i din kommentar.
Lott 4: Gå in på min bloglovin’, scrolla ner till tävlingsinlägget, “gilla” inlägget och skriv vilket nr du blev i din kommentar.

Ni får själva välja hur många lotter ni vill ha (Lott 1 är obligatorisk) och sammanlagt kan ni få 4 stycken.
Tävlingen varar i 2 veckor och avslutas lördagen den 18 februari klockan 21:00! Lycka till allihopa!

54 kommentarer:

MansonDust ~ fyrabarnsmamma sa...

Jag vill bjuda mina underbara barn & deras pappa/min sambo på dessa kakor! :)

mansondust@gmail.com

jessamy sa...

Hej. Jag är med.
Jag hoppas att jag ska skriva alt i samma :)

Jag vill bjuda min granne på kaffe och Ballerina kakor. Hon är gravid och får inte sova om nätterna. Hon är trött och slut så lite kaffe, kaka och sällskap skulle pigga upp.

http://jessamys.blogspot.com/p/tavlingar.html har länkat.

Jag gillade inlägget och det stod Du gillar inlägget :)

jessamy_@hotmail.com

Sara sa...

jag skulle bjuda min ballerintokiga sambo på dessa nyheter.
Blev nummer 3 som gillade inlägget via bloglovin.
//Sara saralilla(a)hotmail.com

Anders sa...

Jag skulle vilja bjuda min gottetokiga son och min chokladälskande flickvän på fylld Cookie. Kanske skulle jag oxå få smaka :-)
1 Lott. Vi håller tummarna, stora som små. Ha De!

anderslukas@hotmail.com

evamar sa...

Jag skulle bjuda mina arbetskamrater på gofika på veckans sista fika! Det är de värda!

EN MÖLNBOBOS LIV - MELVINS MAMMA sa...

Eftersom jag inte skall äta sånt där själv så kan jag tänka mig att min son skulle bli mycket glad om jag vann det till honom.

Har länkat här

http://molnboanna.blogg.se/2012/february/ballerina-182.html

blogg@annakarlsson.se

Anna sa...

åhh, var hört så mycket gott om dessa! Är gärna med och tävlar med en lott! Har jag turen att vinna blir det arbetslaget som blir bjudet!

Spacegirl sa...

Jag är gärna med, jag tar lott 1 och lott 3.

1. Jag skulle vilja bjuda min pappa, han gillar kakor :-)
3. Min blogglänk
http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2012/february/18-februari-vinn-cookies.html

Spacegirl_@spray.se

Anonym sa...

dottern saga baga ska få smaka kaka ;)
/tova
tovling@hotmail.com

Emma S sa...

Skulle vilja vara med och tävla.
- Om jag vann skulle jag bjuda mina föräldrar på dem. De äter kakor väldigt sällan så skulle vara kul att ha nått nytt och spännande till dem när de väl gör de.
nr 5 att gilla inlägget på bloglovin också.
/Emma S
emmsa_152@hotmail.com

Emma sa...

Jag skulle vilja bjuda min mammagrupp på lite gott fika när vi ses nästa gång :) Så slipper de andra känna krav på hembakat.

Hoppas jag vinner!

Kram

Eddan sa...

Jag är gift med ett kakmonster ;-) så honom skulle jag bjuda förstås - och blev det händelsevis några kaksmulor över fick väl jag och barnen smaka
:-D!
Gillar inlägget på Bloglovin' som nummer 6.

Anonym sa...

1. Jag är jätte gärna med och tävlar och jag skulle bjuda mig själv först och främst.
Dom verkar så himla goda...åååh vill testa dom! Och så skulle jag bjuda min sambo som också är svag för kex och choklad.

2. Länkat här: http://millahmillah.blogg.se/2012/february/ballerina-182.html

3. Gillat inlägget och blev nummer 7


Jag hoppas verkligen att jag har turen på min sida..
Kram // Millah
millahoman@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle bjuda min granne på smaskigt fika:)
*Gillat på bloglovin som nr.8

Hälsningar Caroline
vitabergenserik@hotmail.com

Linda sa...

jag är med för 1 lott:d jag skulle ge min pojkvän det eftersom han älskar dem vanliga ballerina kakorna han skulle bli jätteglad om han fick smaka:D

Linnros@live.com

liselotte sa...

Är gärna med och tävlar, vill bjuda min sambo på dessa kakor som jag tror skulle passa honom, han älskar kakor och choklad.
Har länkat på min blogg http://liselottess.blogspot.com/2012/02/kakor-182.html
Har även gillat inlägget på bloglovin, jag och 8 andra.
liselotte.202andersson@telia.com

Elin J sa...

Hej Hej klart att man är med och tävlar!

Vill bjuda min underbara mamma på kaffe och Ballerina fylld Cookie.

*håller tummarna*

KRAM

Anna B sa...

1. Vill bjuda min mamma som brutit armen på dessa. Hon behöver all uppmuntran hon kan få just nu

2. Delar på fb (via din fb-sida)

3. Gillar på bloglovin

anna.berglund70@yahoo.se

Erika Leijon sa...

Jag är inte speciellt förtjust i kakor, men denna tävling går inte att motstå! Choklad är min absoluta favorit, muums!
Jag skulle bjudit min mormor på kakorna, som alltid bjuder mig på fika. Hon hade fått dem just för att hon är en så bra mormor. Faktiskt så är hon mer som en kompis, inte mormor oc barnbarn utan två kompisar, som äter ute, går på stan, shoppar. Ja, en underbar mormor som förtjänar något gott!
Kunde varke gilla på bloglovin eller dela på facebook, men delar på facebook så fort jag har möjligheten, är det OK? =)
Håller tummarna stenhåårt! mail: erika-leijon@hotmail.com

Lindah sa...

jag är med.

1. vill gärna bjuda min kära farmor på fika.

2. har länkat i bloggen här: http://tavlingstipsarna.blogg.se/2012/february/kakor.html#comment

mail: litenmentuff@live.com

ha en fortsatt fin söndag!

Anonym sa...

Orkar bara med en lott! :)
Jag hade bjudit min mor på en god fika.
Mail hejelihejhej@hotmail.se
Micke

Caroline o. Lukas sa...

Oj, många jag skulle vilja bjuda. Väljer nog min kompis Camilla. Hon blir till sommarn färdig sjuksköterska och är väl värd en fika med Ballerinakakor :)

crazy_cowsick(a)hotmail.com

cassi sa...

hejsan!
Jag vill vara med och tävla :)

Lott 1. Min mamma hade jag velat bjuda på kakor!
Lott 2
http://cassitipsar.blogg.se/2012/february/ballerina-fylld-cookie-18-feb.html här har jag skrivit om tävlingen
lott 3 gillar inlägget nr 11!

Kram Cassandra
canicos@hotmail.se

Anonym sa...

Åh, jag tar en lott!

Jag vill bjuda min vän på en god fika, det är hon verkligen värd! Hon ställer alltid upp för mig, t ex när jag behöver en barnvakt i sista sekunden eller om jag behöver någon att bara prata med. Och självklart finns jag alltid där för henne!

mejl: atarinakall@hotmail.se

Mari sa...

Jag skulle vilja bjuda min mamma på en riktigt god fika. då hon var barnvakt i helgen så mamman och pappan kunde fira pappans födelsedag med ett gäng goda vänner.

jag har gillat på bloglovin och blev gillare nummer 12.


min mail: mixenpixen@hotmail.com

Mamma Mia sa...

Jag bjussar på kakorna på mitt barnbarns två års kalas...för min svärdotter är gravid och syskonet kommer när som helst

Alexandra sa...

Jag är med :D Tuzcan@live.se
Skulle bjuda alla mina vänner :D

anette gustafsson sa...

e med i tävlingen,jag skulle bjuda mina föräldrar på det och min bror,alltså nära och kära ,för att dem ställer alltid upp så bra på mig,plus sen kejsarsnittet 4 dec 2011 så var ja lite sådär ur gängorna men allt e bättre nu,dock skulle en vinst göra en mycket glad så vore fint att vinna helt klart <3


vargonshotmama@live.se

Debbie-Mamma till 2 prinsar sa...

Jag är med och tävlar!
1. Jag skulle bjuda min mormor och morfar på en god fika!
2. Jag tipsar om tävlingen här:http://debbantavlar.bloggplatsen.se/2012/02/06/7265699-ballerina/

Carita sa...

Jag är med. Skulle bjuda min kära lilla mormor. Tror hon skulle gilla dessa! :)


Carita
turkost@gmail.com.

Malin sa...

Jag är med :D
- Jag skulle bjuda min familj!
- Jag gillar detta inlägg på bloglovin, nummer 25

Mejl:
Mallemusic@hotmail.com

Håller tummarna nu :D

diman dilir sa...

jag är med!:D jag skulle bjuda min tvillingsyster,vi skulle sitta någon lördag framför melodifestivalen och mumsa i oss:)
håller tummarna!

Anonym sa...

Jag vill ha 3 lotter :-)

Hade bjudit min bror på en fika!
Länkar denna tävlingen på min facebook, Paul M Holm heter jag där.
Gillar inlägget på bloglovin nr 26!

Paul
anxiety_@hotmail.se

Anonym sa...

Jag deltar gärna!
Jag vill bjuda min pojkvän på dessa godbitar, tror han skulle gilla dessa.

Hälsningar Sandra
santtu_nyberg@hotmail.com

Magnus sa...

Jag skulle bjuda hit mina föräldrar på fika så att de får leka lite med vår dotter Wilma samtidigt!

/Magnus
m_high79@hotmail.com

care69 sa...

Jag är gärna med, fyra lotter tack.
1. Jag skulle vilja bjuda hela min "skåpsråttefamilj" på kakor, lovar att det skulle bli uppskattat.
2. Har tipsat på FB: C Care Regn
3. Har länkat.
http://care69.blogspot.com/2012/02/18-feb-vinn-ballerina-fylld-cookie.html
4. Är följare på BL och har gillat inlägget, vet inte vilket nr.

care69(at)live.se

Myran sa...

Skulle bjuda min familj & någon kär vän på Ballerina fylld Cookie, eftersom att det hade uppskattats av dom.

2. Har länkat: http://zebramyran.blogg.se/tavlingar/2012/february/tavlar-om-ballerina-fyllda-cookies.html

zebramyran@hotmail.com

Anonym sa...

1 Hej jag är med och tävlar emma rudbeck emmar23@hotmail.com
Jag vill bjuda mina 3 barn på Ballerina
2 jag har delat tävlingen på min fb emma rudbeck
4 gillat inlägget på bloglovin nr 27
Det blir 3 lotter eftersom jag inte har någon blogg. Men en liten kaka kansske jag kan vinna

Anonym sa...

1 lott: jag vill bjuda min lillasyster som älskar Ballerina

mlinmal@hotmail.com

Frida sa...

Om jag vinner så bjuder jag min söta, chokladälskande mamma för hon är världens bästa som alltid ställer upp och hjälper alla oavsett. Hon förtjänar något extra gott!!

/Frida coolahilda@hotmail.com

JoHaNNa sa...

1. jag skulle vilja bjuda mina underbara chefer på mitt jobb :)
2. delat på fb: johanna hellberg
3. länkat här: http://johannaspratstund.blogg.se/tavlingsbloggen/2012/february/kakor-1.html#comment
4. gillar som nr. 29

Sofie L sa...

1. Skulle vilja bjuda min æ¨lskade mor <3

2. Länkar här
http://sofiestavlingsblogg.blogg.se/2012/february/18-feb-ballerinafylld-cookie.html

Hàller tummarna
Kram Sofie
citcit.kuruyemis@gmail.com

Linda sa...

Vill absolut vara med och tävla och jag skulle viljna bjuda min mamma som nyligen blivit opererad så hon behöver lite uppmuntran :)

länkar här
http://familjengranberg.blogg.se/2012/february/vinn-ballerina-kakor.html

Hoppas på tur
Kram Linda
karlssongranberg@hotmail.com

Anonym sa...

Min son skulle jag bjuda på dessa smaskiga kakor=)
Mvh Annelie
a.e.m-49@hotmail.com

Sanna sa...

Lott 1: Jag är gärna med och tävlar, och skulle gärna bjuda över min mamma och pappa som bägge fyller år nu inom de närmsta veckorna.

Lott 2: Har tipsat på FB (Sanna Kaakinen).

Lott 3: http://mammasvardag.blogg.se/tavlingar/2012/february/tavlar-om-ballerina-fylld-cookie-182.html#comment

Lott 4: Har gillat på bloglovin som nr 30.

Kram Sanna
mammasvardag@hotmail.com

Stina sa...

Hej! Jag skulle vilja bjuda min morfar på dessa! Han som i alla år har bjudit familjen på ballerinaoriginalet!

Kram Stina
Fladdor@gmail.com

Emma - mamma till Meja och Alvin sa...

Jag skulle vilja bjuda mina kollegor på Ballerina cookies. Det är dom verkligen värda :)

Har länkat här;
http://emmaoskrutten.blogg.se/tavlingar/2012/february/ballerina.html#comment

emma-dahlberg@hotmail.com

Jenny sa...

Jag skulle vilja bjuda min pojkvän på dessa kakor :)
J_e_n_n_y@hotmail.com

Josefine Holmberg sa...

Jag är med, tar 3 lotter (: Jag skulle vilja bjuda mina nära vänner på en ordentlig ballerina-fika för att dom är så bra!
Har tipsat om tävlingen här: http://josefiiines.devote.se/blogs/17025091/ballerina---182.htm
Gillar inlägget som nr 31.
jossan.holmberg@hotmail.com

Fröken svår sa...

1.Jag skulle vilja bjuda mina kolleger som har ställt upp och låtit mig åka med dem när min bil varit trasig.
2.Jag har tipsat;
http://barajagochmin.blogspot.com/2012/02/jag-tavlar-om-kakor.html
3.Jag var nr 32 att gilla på bloglovin
rockbarnettavlar@hotmail.com

Pernilla W sa...

Jag är med :)
Jag vill bjuda min kille 5 år på dessa Ballerina :)

Anonym sa...

Jag vill gärna vara med och tävla.
Lott 1: Jag skulle bjuda min arbetsgrupp som behöver uppmuntran.
Lott 2: Jag har tipsat: http://pernieshorna.wordpress.com/2012/02/16/tavlar-om-kakor/
Lott 3: Har delat inlägget på FB (Pernilla Henningson)
Lott 4: Hade nummer 33 som gillar på bloglovin

p.henningson@gmail.com

Caramel sa...

Lott 1: Om jag ska vara riktigt ärlig så skulle jag helst inte bjuda någon alls utan gotta i mig allihopa själv, men jag antar att jag får dela med mig till min kära make.
Lott 2: Delar på FB: Helene Cederborg
Lott 3: http://caramelspralinask.blogspot.com/ ( i spalten till höger)

Monika O-sson sa...

Jag vill delta. Jag vill bjuda mina barnbarn på kak kalas om jag vinner.
Varm vinterhälsning från Monika
E-Mail: empty_heart@live.se

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam