söndag 19 februari 2012

Liams och Simons kalas

Då var det andra och sista kalaset, det för både Liam som fyllt 3 och pappa Simon som fyllt 33 år, slut för denna gång. Liam fick massor av presenter även idag och var himla nöjd med allihop! Speciellt overallen och mössan som han skulle ha på sig direkt, likaså sina nya Puma-skor.

Till middag blev det kycklingsallad och currysås och till efterrätt kaffe och de två tårtorna vi bakat i gårkväll. Så vi har haft en riktigt trevlig söndag med hela stora familjen!

IMG_8317IMG_8327IMG_8321IMG_8341IMG_8334IMG_8355IMG_8361IMG_8358IMG_8376IMG_8366IMG_8370

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh vad fin han är, overallen ser ut att sitta bra kul att se :)

Ser ut som en lyckad födelsedagshelg!

Melissas Prinsar sa...

åh vilken tuff traktor me släp han fått :D

Nina sa...

haha härlig traktor han fick! :D

tack det är bättre här. hör inte va han säger. nästan värre idag? vet inte hur det gick till. å han är hes. men han e ok. tack för omtanken!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam