lördag 25 februari 2012

Balkongfix

Efter en härlig sovmorgon för hela familjen och långfrukost satte vi igång med lite lördagsfix. Det är ju rena rama våren ute så balkongen bland annat behövde fixas till lite nu när snön försvunnit. Liam har nog inte riktigt förstått vilken stor härlig balkong vi faktiskt har förrän nu och sprang omkring och busade hela tiden. Och Simon och jag kan knappt bärga oss förrän våren och sommaren är här så vi kan göra i ordning där ute med möbler och blommor. Gissar på att mycket tid kommer spenderas där ute i solen så snart värmen kommer!

IMG_8509IMG_8513IMG_8532IMG_8530IMG_8508IMG_8510IMG_8511

4 kommentarer:

MansonDust - barnklädestokig fyrabarnsmamma sa...

Vilken härlig balkong! :D Nästan så att jag blir avis, trots att vi har en hel trädgård haha.

axdal mamma till Tove och Lykke sa...

men jösses vad STOOORR eran balkon är.. det är lite orättvisst.. :P

Nina sa...

söt som socker å såå glad. :D

Louise - Mamma till William sa...

Åhh vilken tuff jacka!!! Vart har du köpt den?? Kram L

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam