onsdag 8 februari 2012

Breaking Dawn

jake

Mer sånt här i nästa rulle, tack!

I gårkväll överraskade gubben min med en filmkväll och Breaking Dawn som jag så länge velat se. Tycker många har klagat på den och risat lite väl mycket. Men jag gillade den skarpt, precis som de andra tre. Visst fokuserades det lite väl mycket på en sak igenom hela filmen men jag tyckte den hade allt, humor, romantik, spänning och lite blodigt var det också förstås. Men jag tycker nog att Jake var lite väl påklädd hela tiden, jag gillar han ju som bäst när han ränner runt i skogen utan tröja. Ögongodis!

1 kommentarer:

Jenny sa...

Visst är han väl mumsig Jake. Och filmen är bara såå bra. Såg den på bio, måste se den igen SNART!!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam