lördag 11 februari 2012

Mellomys

IMG_7963

Det var många bra låtar i Melodifestivalen ikväll. Men den artist jag hejade på allra mest var mysiga Thomas Di Leva. Han är en så underbar människa och låten var himla fin också! Sambon hejade på Top Cats. Stackarn höll ju på att svimma varje gång Lundstedt sjöng "älska" i sitt nummer, man kunde riktigt se hur han mot sin vilja såg gaysnusk för sitt inre. Så han tror väl att han framstår som manligare av att heja på lite rock'n'roll. Det kan han ju få göra då också.

Liamfisen sover nu gott efter en mysig mellokväll. Han har inte bara smaskat i sin en Tom & Jerry’s lördagsgodispåse utan också varma mackor med ost/skinka och kantarellstuvning. Mumma för magen. Nu när han somnat blir det däremot lite popcorn och en bra film för gubben och mig!

0 kommentarer:

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam