söndag 19 februari 2012

Liams födelsedagspresenter

IMG_8316

Kajsa Anka-pyjamas, flaggspel/vimpel och gardiner från mamma och pappa
Specialbeställd overall med matchande mössa (sytt av Maria) från mormor
Ett tillhörande släp till sin John Deere-traktor från morfar och Marlies
Vårskor (Puma), gummistövlar (Tretorn) och två krukor (Cult Design) från gammelmormor och Arne
Presentkort (H&M 300 kr), blommor och ett paket med vindruvor (favoritfrukten) från gammelmorfar och Lucia
Jeans, t-shirt, tröja och mössa (Nova Star) samt ett gosedjur och blommor från farmor och farfar
Kakfat med kakor i trä och tre leksaksväskor (Jabadabado) från faster/gudmor Lisa
Lyxkort på Leo’s Lekland och biobiljetter från gammelfaster Vonne, Sören och gammelfarbror Roland
Byggklossar från Nemo och Nikita
Flygplan, dinosaurie och boll från Hampus
Pennor, kritor och modellera från Alvin
Födelsedagståg och ljus (Jabadabado) från Alex och Felix
Turkosa mysbyxor från Smultronbyn Träleksaker

2 kommentarer:

Carolina sa...

Åh så mycket fint han fått! kram

britta bloggar sa...

Fina grejer!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam