måndag 6 februari 2012

Några födelsedagspresenter

Idag var det då dags för Nova Star att släppa årets vår- och sommarkollektion. Jag vill inte tänka på hur mycket tid jag har lagt på att komma fram till vilka plagg som ska få flytta hem till Liams garderob. Hade jag varit snuskigt rik hade vartenda ett klickats hem, men nu är det ju tyvärr inte så utan man få helt enkelt prioritera. Men en vacker dag kanske…

Ett par jeans behövde han i alla fall och jag valde Summer Chinos Denim, superläckra. Sen fick det blir två tröjor, Striped T Aqua och 2004 T Bubble, till matchande vårmössan Beanie N Flame.

Så nu är fyra ursnygga plagg på väg hem till oss! De kommer Liam få i födelsedagspresent av sin farmor och farfar, om jag kan låta bli att ta på honom dom tills dess då alltså.

NS2012

7 kommentarer:

Caroline-Mamma till Noah & till lill* i magen sa...

Suuuuper fint!
Har själv svårt att välja, haha

Elina 17 år och mamma till Nellie sa...

Vilken fin design, har du gjort den själv? :) jag skulle vilja ha hjälp med en om du kan mycke om det? :)

En pojkmammas vardag - Livet på torpet sa...

Oj så fint Liam ska få!! Älskar verkligen dom stentuffa jeansen :)
Kram

Emma sa...

Bra smak!! :) Verkligen fina kläder!

Sov gott!

kram

♥ Sojka ♥ sa...

Tack för ditt svar! :)

Nova star har verkligen fina kläder! :)

Okej, tack för ditt svar. Har hitta någon som hjälper mig. Skoj!

kram och tack ändå!

Elina 17 år och mamma till Nellie sa...

Vad synd, men tack ändå! :)

Melissas Prinsar sa...

fanns massor med snyggt i NS kollektionen =)
tur att Vincent fyller år snart så han kan få några i present =)

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam