tisdag 14 februari 2012

Födelsedagsfika

Liam verkade väldigt nöjd med sin dag på dagis. Dom hade firat både hans födelsedag med glass och present och även alla hjärtans dag med goda gelehjärtan.

Att sen komma hem till en massa gott fika som pappa köpt med sig från konditoriet var ju inte fy skam det heller. Öppna presenter var roligt också och han var så nöjd med sin Kajsa Anka-pyjamas, nya gardiner och vimpel till sitt rum.

Till helgen blir det ännu mer presenter att öppna. På lördag blir det barnkalas här hemma med kompisarna inbjudna, massa bus och gott fika. På söndag är det släktens tur att fira vår lille 3-åring!

IMG_8043IMG_8046IMG_8063IMG_8071

1 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

Mysigt :)
Så fin pyjamas! RIktigt härlig :)
Grattis igen killen!

Kram

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam