torsdag 6 oktober 2011

Städväder

IMG_3752Zzz…Zzzzz….

Vi har haft riktigt höstrusk här idag, spöregn och blåst. Så denna torsdagen passade ju ypperligt åt att städa. Eller, jag ska inte låta som någon duktig hemmafru. Det har städats till och från kan man säga; lunch, plocka upp leksaker, titta på film med Liam i soffan, vika tvätt och slänga in ny maskin, kolla mailen, renbädda och plocka, kolla på lite film igen.. Och mellan kraftansträngningarna kasta ett öga på vår arbetslösa dammsugare som står där i hörnet. Det går inte undan direkt. Men jag skyller på vädret som snor åt sig all energi. Så måste det vara.

Upptäckte att min lille pojk somnat som en stock i soffan med alldeles nyss.  Perfekt så här innan middagen. Men han får också skylla på vädret om han vill, helt okej. Och jag ska låta honom sova en liten stund till, han ser ju så trött ut, min törnrosa!

3 kommentarer:

✫Familjen Bus✫ sa...

Gullegrisen dåååå!
Ååååh, nya tröjan på ser jag :)

Kram

Beatrice, mamma till skrutten Robin sa...

Ja, jag vet! Jag ska verkligen inte lyssna på såna dumma kommentarer, men det är lite svårt ibland...
:)

Hoppas ni har en underbar fredag!
Kram

britta bloggar sa...

Åh, skön bild!

Gilla & följ

Välkommen


I en enplansvilla, mitt i glasriket, finns vi, jag och min lilla familj. Jag är en ensamstående tvåbarnsmamma som älskar att fotografera, blogga och hemmamysa med mina barn Liam, född 2009, och Nomi, född 2012.

I bloggen delar jag med mig av våra små guldkorn i vardagen - allt från pyssel och äventyr till barnens utveckling - men bjuder även på tävlingar, shoppingtips och annat skoj!

Läs mer om mig

Sök

Buzzador

Vill du bli en buzzador precis som jag och få testa nya spännande produkter?
ANMÄL DIG HÄR
Glöm inte ange att jag (agneslauedberg) bjudit in dig!

Arkiv

Reklam